Cauta

Planul B in cazul CFR Marfa: reluarea privatizarii

Proaspatul ministrul al Transporturilor, Ramona Manescu, a gasit solutia in cazul esuarii privatizarii CFR Marfa: procedura se va relua. Cu ce costuri, asta nu se mai stie…

Pretul cerut de stat pentru CFR Marfa este de 202 milioane de euro

Desi subiectul este sensibil si toti oficialii se feresc sa vorbeasca de un eventual esec, pentru Ramona Manescu pare floare la ureche reluarea privatizarii CFR Marfa. „Contractul de privatizare a fost semnat pe 2 septembrie. Data pana la care Grup Feroviar Roman poate depune garantia este 4 octombrie, deci suntem in termen. Daca privatizarea nu se finalizeaza, se va relua aceasta procedura. Acesta este singurul plan B care este la dispozitia noastra”, a spus ministrul.

Privatizarea CFR Marfa a fost ceruta insistent de FMI, iar in aceasta toamna expira termenul stabilit cu autoritatile de la Bucuresti.

Ultimele stiri

  • Disfuncționalități majore în piața unică europeană. Fiecare stat își apără propriile interese
  • Tulburările de somn: Când noaptea nu mai e odihnă
  • Nu le merge ca în România. Multinaționalele se plâng de practici discriminatorii în statele UE
  • „Mondialul” cluburilor, dezastru financiar!
  • ULUITOR: Unde a mers Luis Diaz în ziua înmormântării lui Diogo Jota
  • Vine termenul limită, dar SUA și UE nu au încheiat un acord comercial
  • Cine conduce cu adevărat politica externă americană?
  • Reforma serviciilor de informații din SUA sau lupta lui Donald Trump cu ”deep state”
  • Bolojan face praf și Educația. Se pierde calitatea actului de învățământ
  • Domnule Bolojan, dacă nu vreți să fiți sub Ciolacu…
  • Exit mobile version