Cauta

Hipermarketurile cu pierderi, date afara din Ungaria

Guvernul ungar a avizat un proiect de lege prin care hipermarketurile care raporteaza pierderi sunt obligate sa devina profitabile in maximum trei ani, altfel trebuie sa paraseasca Ungaria.

Auchan a inregistrat pierderi si in Ungaria, si in Romania

Sunt avute in vedere companii ale caror venituri sunt, in proportie de peste 50%, rezultatul vanzarilor de produse de consum cu circulatie rapida (hipermarketuri). Potrivit Portofolio.hu, proiectul de lege vizeaza firmele cu venituri de peste 50 de milioane de forinti (164.000 de euro) timp de doi ani la rand si raporteaza la fisc rezultate zero sau pierderi. De exemplu, Tesco a inregistrat anul trecut in Ungaria venituri de 601 miliarde de forinti (1,97 miliarde de euro) si pierderi de 43,1 miliarde de forinti, iar Auchan (care a inregistrat pierderi si in Romania) – venituri de 272 miliarde de forinti (894 milioane euro) si pierderi de 6,3 miliarde de forinti (20,7 milioane de euro).

Ultimele stiri

  • LIGA 1, program, rezultate LIVE și clasament ACTUALIZAT
  • Ce program au supermarketurile Kaufland, Lidl şi Carrefour, de Paşte 2024. Surpriză! Unele magazine sunt deschise şi duminică, 5 mai
  • Patriarhul Daniel, cu gândul la Diaspora în Pastorala de Paşte 2024: „Să arătăm semne de iubire frăţească şi tuturor românilor aflaţi printre străini”
  • Cât au ajuns să coste ouăle în pieţe, înainte de Paştele 2024. În supermarket, se găsesc şi la preţ dublu
  • Mesaje de Paște 2024. Felicitări, urări şi gânduri bune pentru cei apropiaţi cu ocazia Sărbătorilor Pascale
  • Guvernul vrea să mărească pensiile de la 1 septembrie, dar cine le mai apucă? Speranţa de viaţă, în România, s-a PRĂBUŞIT!
  • Dramă în judeţul Neamţ: un bărbat s-a aruncat în faţa trenului. A murit pe loc!
  • Jandarmii i-au căutat, pentru droguri, „la piele” pe petrecăreții din Mamaia. Unde au putut să le ascundă tinerii
  • Horoscop – sâmbătă, 4 aprilie 2024. Berbecii au idei ciudate, iar Racii au parte de întâmplări deosebite
  • Părinţii, revoltaţi în mediul online după ce un restaurant din Bucureşti a impus reguli stricte pentru copiii clienţilor
  • Exit mobile version