Comertul online permite achizitia oricarui bun la doar un clic distanta, iar vedetele vanzarilor pe net sunt hainele, cosmeticele si electronicele.
Se stie ca femeile sunt pasionate de cumparaturi, dar la achizitiile online barbatii sunt mai activi. Potrivit unui sondaj realizat de compania GfK Romania, 31% dintre romani au facut cumparaturi online in ultimele 12 luni, cu diferente semnificative intre segmentul de pana in 45 de ani si cei care au depasit aceasta varsta. Cei pana in 35 de ani sunt si cei mai activi in ceea ce priveste shoppingul online, cumparand mai des. „Hainele, cosmeticele sau produsele si serviciile IT si electronice sunt cele mai achizitionate bunuri in mediul online. In acelasi top regasim si electrocasnicele sau cartile”, ne-a declarat Andreea Coca, Digital Market Intelligence Consultant la GfK Romania. Pachetele turistice sau restaurantele care livreaza mancare au si ele parte de pozitii bune, iar pe ultimele locuri se situeaza pachetele financiare sau cumparaturile de alimente.