Un tronson din faimoasa autostrada Orastie-Sibiu, devenita cunoscuta nu pentru peisajele ametitoare, ci pentru crapaturile adanci, rezultate in urma lucrarilor de „calitate” ale firmei italiene Salini Impregilo, va fi demolat si reconstruit pe cheltuiala antreprenorilor.

Cotidianul NATIONAL a publicat o serie de articole in care a atras atentia asupra muncii de mantuiala efectuate la Autostrada Orastie-Sibiu, lot 3. Reamintim ca, dupa doua luni de la inaugurarea cu mult fast a tronsonului amintit, in asfaltul turnat de firmele italienesti Salini Impregilo si Collini Lavori au aparut fisuri care puteau pune in pericol traficul rutier. In urma semnalelor trase de ziaristii NATIONAL, sefii Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR ) care au oferit contractul firmelor Salini Impregilo si Collini Lavori s-au vazut nevoiti sa inchida o banda de circulatie pe sensul Orastie-Sibiu. Culmea este ca acelasi tronson a mai fost inchis si in luna noiembrie, cand presa a semnalat aparitia fisurilor in asfalt la doar zece zile de la darea in folosinta! CNADNR a anuntat, ieri, in urma a trei expertize, ca firma Salini Impregilo nu a respectat proiectului tehnic aprobat si a avut si greseli de executie, cerandu-i, in consecinta demolarea tronsonului de 300 de metri si reconstruirea corespunzatoare. Reprezentantii CNADNR au precizat, ieri, ca toate lucrarile de refacere se vor efectua pe cheltuiala constructorului italian.