Cauta

E.ON Energie este receptiva si nu prea la reclamatii

Un studiu realizat recent pe piata furnizorilor de utilitati a scos la iveala comportamente diferite ale companiilor din domeniu fata de reclamatiile clientilor.

Operatorii E. ON preiau mai lent apelurile clientilor

Studiul, efectuat de divizia Mystery Shopping a GfK Romania, a consemnat ca firmele CEZ si ENEL sunt cei mai prompti furnizori de utilitati cand vine vorba de preluarea apelului clientilor de catre operatori, durata maxima de asteptare fiind de doua minute. La polul opus se situeaza E.ON, cu peste sase minute timp de asteptare. Cat priveste calitatea raspunsurilor, GdF Suez si CEZ au obtinut scorurile cele mai ridicate, operatorii reformuland cererea pentru a se asigura ca aceasta a fost inteleasa corect si asigurandu-se ca reclamantii au inteles raspunsul primit. Cat priveste raspunsurile prin e-mail, cel mai rapid  raspunde E. ON, in 35 de ore, celelalte companii intarziind mai mult.

Ultimele stiri

  • LIGA 1, program, rezultate LIVE și clasament ACTUALIZAT
  • Ce program au supermarketurile Kaufland, Lidl şi Carrefour, de Paşte 2024. Surpriză! Unele magazine sunt deschise şi duminică, 5 mai
  • Patriarhul Daniel, cu gândul la Diaspora în Pastorala de Paşte 2024: „Să arătăm semne de iubire frăţească şi tuturor românilor aflaţi printre străini”
  • Cât au ajuns să coste ouăle în pieţe, înainte de Paştele 2024. În supermarket, se găsesc şi la preţ dublu
  • Mesaje de Paște 2024. Felicitări, urări şi gânduri bune pentru cei apropiaţi cu ocazia Sărbătorilor Pascale
  • Guvernul vrea să mărească pensiile de la 1 septembrie, dar cine le mai apucă? Speranţa de viaţă, în România, s-a PRĂBUŞIT!
  • Dramă în judeţul Neamţ: un bărbat s-a aruncat în faţa trenului. A murit pe loc!
  • Jandarmii i-au căutat, pentru droguri, „la piele” pe petrecăreții din Mamaia. Unde au putut să le ascundă tinerii
  • Horoscop – sâmbătă, 4 aprilie 2024. Berbecii au idei ciudate, iar Racii au parte de întâmplări deosebite
  • Părinţii, revoltaţi în mediul online după ce un restaurant din Bucureşti a impus reguli stricte pentru copiii clienţilor
  • Exit mobile version