Cauta

E.ON Energie este receptiva si nu prea la reclamatii

Un studiu realizat recent pe piata furnizorilor de utilitati a scos la iveala comportamente diferite ale companiilor din domeniu fata de reclamatiile clientilor.

E.ON Energie este receptiva si nu prea la reclamatii - Ziarul National
Operatorii E. ON preiau mai lent apelurile clientilor

Studiul, efectuat de divizia Mystery Shopping a GfK Romania, a consemnat ca firmele CEZ si ENEL sunt cei mai prompti furnizori de utilitati cand vine vorba de preluarea apelului clientilor de catre operatori, durata maxima de asteptare fiind de doua minute. La polul opus se situeaza E.ON, cu peste sase minute timp de asteptare. Cat priveste calitatea raspunsurilor, GdF Suez si CEZ au obtinut scorurile cele mai ridicate, operatorii reformuland cererea pentru a se asigura ca aceasta a fost inteleasa corect si asigurandu-se ca reclamantii au inteles raspunsul primit. Cat priveste raspunsurile prin e-mail, cel mai rapid  raspunde E. ON, in 35 de ore, celelalte companii intarziind mai mult.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Silver Spenders își deschid portofelele pentru consum
  • 2026 – Tot pe sărăcie, tot cu „slava” în gând
  • Cifre zguduitoare. Ratele tulburărilor de autism la copiii vaccinați, cu 549% mai mari decât la nevaccinați
  • Silicon Valley se pregătește pentru revoluția roboților
  • Protestele Generației Z. Ce țări s-ar putea confrunta cu tulburări sociale în 2026
  • Inteligența artificială devorează planeta? Cursa gigantismului
  • România nu mai are niciun titular în Serie A!
  • Măsuri disperate la Bruxelles. Cum vor să forțeze achiziția camioanelor electrice?
  • Chivu face curățenie generală la Inter. Veteranii, OUT!
  • Exit mobile version