Cauta

Cum va protejati smartphone-ul de socuri si zgarieturi

Cand vine vorba de protectia telefoanelor, utilizatorii prefera capacele pentru spate si sticla temperata. In topul preferintelor se mai regasesc husele tip agenda si tocurile. Bugetul mediu alocat pentru acest tip de accesorii este de 150 de lei.

Sticla temperata protejeaza ecranul telefonului de socuri

Capacele care acopera doar spatele telefonului sunt dorite in special de cei care cumpara telefoane foarte subtiri si care doresc sa scoata in evidenta aceasta caracteristica a dispozitivelor. Conform datelor QuickMobile, 53% dintre clienti aleg astfel de accesorii. Pentru a veni in intampinarea acestei dorinte exista modele de capace pentru spate care au o grosime de doar 0,3 mm. Pentru acest tip de accesorii, romanii cheltuiesc in medie 80 de lei. Cat priveste protectia ecranului, romanii aleg in numar tot mai mare sticla temperata. Astfel, peste 90% dintre clientii QuickMobile cumpara protectii pentru ecran din sticla temperata (60 de lei) , iar restul aleg folii din plastic. Sticla temperata nu afecteaza calitatea culorilor afisate de ecran, se dezlipeste mai greu, nu prinde aer sub ea si ofera o rezistenta sporita in caz de socuri. In fine, tot pentru protectie mai sunt preferate si husele sau tocurile din piele.

Ultimele stiri

  • De ce brandurile de lux pariază pe rujuri de 160 de dolari și accesorii de 1.400 de dolari
  • Ce alege România: „Blocăm tot” sau „Plătim tot”?
  • Întâlnire secretă la Viena: cele mai bogate țări europene atacă bugetul UE?
  • Dolarul mai are de pierdut
  • VIDEO. Nicușor Dan admite: Procentul AUR „arată că acei 40% dintre români sunt exasperați”/„Arată o dezamăgire profundă”
  • Mbappe lansează propriul model de ceas de lux, inspirație UCL
  • Israel nu se teme să acționeze împotriva intereselor Americii. Cum rămâne cu relația Trump-Netanyahu?
  • Bărbat reținut de DNA. Ar fi cerut 180.000 de euro pentru a interveni la judecători
  • Craiova scapă doar cu amendă din partea UEFA
  • Salut mental, nu doar fizic: cum Gen Z transformă comunitățile offline pentru „therapeutic-vacare rediscovery”
  • Exit mobile version