AcasăOldCel de-al treilea episod al serialului "Las Fierbinti", lider de audienta

Cel de-al treilea episod al serialului „Las Fierbinti”, lider de audienta

Cel de-al treilea episod al serialului „Las Fierbinti”, difuzat joi seara, a fost lider de audienta, atat pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, cat si pe publicul din mediul urban.

Aflate la necaz, suedezele lasate balta de autocar chiar in satul Fierbinti si-au gasit companie in telespectatorii Pro TV, care nu le-au scapat din ochi pe toata durata episodului de aseara, difuzat de Pro TV intre 20.32 si 21.27. Pro TV a fost lider absolut de audienta, atat pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, cat si pe publicul din mediul urban. Cel de-al treilea episod al serialului a tinut in fata televizorului in minutul de aur aproape 2.500.000 de romani.

Pro TV a obtinut in medie 10,3 puncte de rating si 21,9% cota de piata, pe publicul comercial in timpul difuzarii serialului romanesc care a avut cel mai bun debut din ultimii zece ani. Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, cu doar 4,9 puncte de rating si 10,3 procente din cota de piata.

Acasa, cu telenovela „Eva Luna”, care se apropie de final, s-a situat pe locul al doilea, cu 5 puncte de rating si o cota de piata de 10,5%.

Nici pe publicul din mediul urban Pro TV nu a avut rival si a obtinut, in medie, 7,7 puncte de rating si 14,4% cota de piata, fiind urmat de Acasa, care inregistra cu telenovela „Eva Luna”, 5,5 puncte de rating si 10,4 procente din cota de piata, in timp ce Antena 1, clasata si de aceasta data pe locul al treilea, inregistra 4,3 puncte de rating si 8 procente din cota de piata.

author avatar
Ciprian Purice
593 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger