AcasăOldBicicleta, noua “hârtie igienică” a pandemiei

Bicicleta, noua “hârtie igienică” a pandemiei

Bicicletele se vând înainte să fie asamblate, spune Eric Attayi, proprietarul Urban Bicycle Gallery din Houston, Texas. Criza sanitară i-a umflat afacerile  într-un mod în care majoritatea întreprinderilor nu pot decât să viseze.

Patronul a trebuit să facă noi angajări pentru a răspunde cererii și nu și-a luat o zi liberă din luna februarie. Pe măsură ce șomajul atinge un nivel record în Statele Unite și firmele se zbat pentru supraviețuire, magazinele de biciclete au fost o excepție. Comerțul a înflorit în orașe dominate de mașini, precum Houston și Los Angeles, și a câștigat noi adepți în mai multe zone de ciclism “tradiționale”, precum Portland, Oregon, New York și Washington. Un sondaj recent realizat de Asociația Națională a Dealerilor de Biciclete a constatat că 83% dintre magazine sunt îngrijorați de nivelul lor de inventar, iar  producătorii de biciclete sunt copleșiți și se luptă să țină pasul comenzilor. “Acum, telefonul sună non stop. Bicicletele sunt noua hârtie igienică. Dacă sunt disponibile, sunt cumpărate imediat”, a  adaugăt Attayi. În martie 2020, vânzările de biciclete din SUA au crescut cu 39% față de martie 2019, potrivit grupului NPD, care urmărește vânzările cu amănuntul. Garfield Cooper, proprietarul companiei de biciclete ZenCog din Jacksonville, Florida, are mecanici în plus care lucrează pentru finalizarea reparațiilor în timp util și colaborază cu magazine pentru a găsi piese de care are nevoie. Robert Keating, care deține Triathlon Lab, în  Los Angeles, a declarat că nu a văzut niciodată așa ceva ca actualul boom al bicicletelor în cei 37 de ani în care a lucrat în acest sector. “Este ca în 1999, când oamenii cumpărau calculatoare noi pentru a se pregăti de trecerea în noul mileniu”, a comentat Phil Koopman, proprietarul BicycleSpace din Washington DC.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
170 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger