Cauta

Dacia s-a impotmolit in Franta

Inmatricularile de autoturisme Dacia pe piata franceza au scazut cu 26,5% pe an in luna martie 2011, in conditiile in care inmatricularile de automobile noi au crescut cu 6,1%, a anuntat vineri Comitetul constructorilor francezi de automobile (CCFA).

Un total de 257.631 de autoturisme noi au fost inmatriculate in Franta in luna martie 2011, in crestere cu 6,1% comparativ cu 242.707 automobile noi inmatriculate in luna martie 2010.
In schimb, in cazul Dacia un numar de 12.212 automobile noi au fost inmatriculate in Franta in luna martie 2011, in scadere cu 26,5% fata de 16.624 de unitati in aceeasi luna a anului trecut. Luna martie a fost cu atât mai importanta cu cât constructorii auto trebuiau sa livreze pâna la finele lunii autovehiculele comandate inainte de sfârsitul lui 2010. In consecinta, luna aprilie 2011 este ultima luna in care s-au facut simtite efectele primei de casare, program care in Franta a luat sfârsit la data de 31 decembrie 2010.
Pe parcursul lui 2010, un numar de 104.642 de automobile marca Dacia au fost inmatriculate in Franta, in crestere cu 70,9 procente comparativ cu 61.217 unitati in 2009. Dacia a fost preluata de Renault in anul 1999. Renault a lansat, pâna in prezent, sapte modele sub marca Dacia, respectiv Dacia Logan, Dacia Logan MCV, Dacia VAN, Dacia Logan Pick-Up, Dacia Sandero, Dacia Sandero Stepway si Dacia Duster.

Andrei Ispas

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Magnații tehnologiei pariază viitorul umanității pe o aruncare de zaruri
  • USR a predat MAE rețelei Soroș!
  • Adevărul din spatele Green Deal. Teoria încălzirii globale este politică, nu știință
  • Jaf instituționalizat fără precedent. Curtea de Conturi a sesizat organele de urmărire penală
  • Chivu, antrenorul RECORD!
  • Poker comercial. De ce China are asul în mână
  • Protest de amploare în Justiție. Magistrații „pun pe pauză” ședințele de judecată, până la retragerea proiectului legii pensiilor
  • Belgienii l-au “citit” pe Rednic: “Impotență tactică”
  • UE are nevoie urgentă de un remediu pentru „defectul Bruxelles-ului”
  • Exit mobile version