Cauta

Tariceanu lasa Citroenul pentru Ford si Harley Davidson

Acuzat de partizanat cu Citroen, pe vremea când, in calitate de premier, a sustinut introducerea taxei de poluare auto, Calin Popescu Tariceanu renunta acum la businessul cu marca franceza si se concentreaza pe Ford si Harley Davidson.

„Nu stiu cum a ajutat pâna acum taxa auto Ford, dar deocamdata Citroen este puternic protejata“, il ironiza presedintele Traian Basescu, prin 2008, pe liberal, suspectat pe atunci ca a propus introducerea birului cu pricina pentru a-si favoriza propria firma, importatoare de masini noi marca Citroen.

*Fordul si Harley Davidson, mai profitabile *

In prezent, iata ca Automotive Trading Services (firma detinuta de Tariceanu) renunta la vânzarea autoturismelor Citroen, limitându-se doar la activitatea de service. Cel putin asa sustine Bogdan Bucurescu, presedintele ATS: „In ceea ce priveste marca Citroen, activitatea firmei va continua in Baneasa doar pentru service, nu si pentru vânzarea de masini. Angajatii de la showroomul Citroen din Pipera vor fi mutati la centrul din Baneasa“. Odata rezolvata problema cu Citroen-ul, Automotive Trading Services se va concentra exclusiv pe vânzarea automobilelor marca Ford, dar si a motocicletelor Harley Davidson, atât de dragi lui Tariceanu. Moticiclete care de altfel au mare succes pe meleagurile dâmbovitene, daca tinem cont ca, in 2010, ATS a vândut in jur de 50 de bucati, cu 25% mai mult decât anul precedent. Reamintim ca liberalul este unul dintre oamenii de afaceri care au pus bazele pietei auto românesti in prima parte a anilor ‚90. Mai mult, Tariceanu este membru fondator al Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile, a carei presedintie a detinut-o intre 1994-1997 si 2001-2003. De remarcat ca Automotive Trading Services (compania detinuta in proportie de 85% de fostul premier si 15% de Bogdan Bucurescu) este prima firma din domeniul auto care renunta complet la o marca. Si asta dupa ce, in 2007, s-a transformat din importator in dealer prin preluarea directa a activitatii de importator de Citroen România. In anul 2009, ATS a inregistrat o cifra de afaceri de 15,7 mil. euro si un profit brut de 53.000 de euro, potrivit datelor publicate pe Registrul Comertului. Contactat de ziarul „National”, fostul premier, Calin Popescu Tariceanu, nu a dorit sa ofere mai multe detalii legate de intreruperea importului de masini Citroen. „Eu nu ma ocup de firma. Luati legatura cu directorul ATS”, a declarat Tariceanu.

Andrei Ispas

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Lovitură pentru ANAF: cererea de sechestru împotriva familiei Iohannis, respinsă
  • COP30, evacuată de urgență după izbucnirea unui incendiu. Mii de participanți au fost evacuați
  • Extrema dreaptă, spaima progresiștilor UE
  • HAIDUCIE girată de Bolojan: Fiscul, asmuțit pe tot ce înseamnă capital românesc!
  • CEC Bank, sabotată din interior. Curtea de Conturi cere recuperarea prejudiciilor de la angajații băncii
  • VIDEO Horațiu Potra, adus în România
  • Coborâm în iadul de la Istanbul!
  • Noua invazie a mașinilor hibrid plug-in chinezești în Europa
  • S-a stabilit. Nimic pentru industria de apărare. Banii împrumutați de România, folosiți pentru importuri de armament
  • Exit mobile version