Filiala italiana Dacia a adoptat o strategie de marketing originala, cu ocazia lansarii paginii oficiale a companiei pe Facebook. Clientii isi pot cumpara, prin intermediul retelei de socializare, doua editii limitate de Sandero, scrie cotidianul italian „La Reppublica“.
Desi de aproximativ un an exista in Italia o pagina de Facebook pentru Dacia Duster, reprezentanta locala de vânzari a vrut sa faca o pagina pe reteaua de socializare pentru intreaga gama Dacia Italia, unde sa-si informeze clientii si sa mentina legatura cu acestia. Internetul a devenit, se pare, un mediu excelent pentru vânzarea de autoturisme.
*Ce masini cumperi pe Facebook*
Este vorba despre un Sandero Stepway gri, cu motor de 1.5 dCi, 90 CP, FAP Euro 5 diesel, cu radio CD/MP3, climatizare, jante de aliaj, proiectoare de ceata si volan imbracat in piele. Autoturismul costa 13.500 de euro. A doua masina scoasa la vânzare pe Facebook este Sandero Laureate cu motor de 1.4, 75 CP, Bifuel Benzina/GPL, Euro 4, intr-o editie Colore Speciale Jeans. Cei interesati de acest model il pot cumpara cu 8.500 de euro. O alta noutate este ca Dacia va dezvolta un program experimental de vânzari pe internet, potrivit responsabilului pentru programul Logan, Gerard Detourbet. (A.I.)