Curtea de Apel Cluj experimenteaza, in premiera pentru justitia din România, un sistem de call center la care cetatenii pot afla mai multe informatii despre procesele pe care le au. Presedintele Curtii de Apel Cluj, Valentin Mitea, a declarat, ieri, ca instanta pe care o conduce a initiat un program de colaborare cu o firma din Cluj-Napoca in vederea dezvoltarii unui serviciu call center numit “Speak to Me”, menit sa faciliteze accesul persoanelor interesate la informatii de interes public.
Scris de Ziarul National
Call center, in instante
Ultimele știri
Andrei Baciu, elevul care restaurează arta cu Inteligența Artificială și redefinește viitorul Patrimoniului Cultural, înscris în campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României”
Andrei Baciu, elev în clasa a XI-a la Liceul de Informatică „Grigore Moisil” din Iași, a devenit arhitectul unei punți între secole: a creat...
Breaking News în jurul lumii: Elon Musk se întoarce împotriva lui Trump
🌏 EuropaUcraina: Rusia impune condiții dure la negocierile de pacePotrivit Al Jazeera, Rusia a cerut ca Ucraina să cedeze teritorii estice ca parte a...
