Curtea de Apel Cluj experimenteaza, in premiera pentru justitia din România, un sistem de call center la care cetatenii pot afla mai multe informatii despre procesele pe care le au. Presedintele Curtii de Apel Cluj, Valentin Mitea, a declarat, ieri, ca instanta pe care o conduce a initiat un program de colaborare cu o firma din Cluj-Napoca in vederea dezvoltarii unui serviciu call center numit “Speak to Me”, menit sa faciliteze accesul persoanelor interesate la informatii de interes public.
Scris de Ziarul National
Call center, in instante
Ultimele știri
Catastrofa Air India, o sinucidere?
Autoritatea aeronautică indiană a publicat raportul preliminar al catastrofei avionului Boeing 787 Dreamliner aparținând companiei Air India. Fără a indica vreo cauză a accidentului...
Avertisment de la CNAS: „Atenție la înșelătorii! Casele de asigurări de sănătate nu solicită asiguraților informații despre conturi bancare”
Vin informații de ultimă oră de la Casa Națională de Asigurări de Sănătate (CNAS). E vorba despre un mesaj de avertizare în privința unor...
