Curtea de Apel Cluj experimenteaza, in premiera pentru justitia din România, un sistem de call center la care cetatenii pot afla mai multe informatii despre procesele pe care le au. Presedintele Curtii de Apel Cluj, Valentin Mitea, a declarat, ieri, ca instanta pe care o conduce a initiat un program de colaborare cu o firma din Cluj-Napoca in vederea dezvoltarii unui serviciu call center numit “Speak to Me”, menit sa faciliteze accesul persoanelor interesate la informatii de interes public.
Call center, in instante
Autor: Ziarul National
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
67 afisari
Ultimele știri
UE ne obligă să mai dăm câteva miliarde Ucrainei! Ce s-a întâmplat cu activele rusești
După negocieri-maraton, încheiate vineri dimineață, s-a aflat ce au decis liderii europeni cu privire la un nou sprijin financiar pentru Ucraina, sub forma unui...
A murit profesorul și analistul economic Mircea Coșea
Mircea Coșea - unul dintre cei mai cunoscuți analiști economici din România, profesor universitar și fost politician - a murit joi, 18 decembrie, la...
