Curtea de Apel Cluj experimenteaza, in premiera pentru justitia din România, un sistem de call center la care cetatenii pot afla mai multe informatii despre procesele pe care le au. Presedintele Curtii de Apel Cluj, Valentin Mitea, a declarat, ieri, ca instanta pe care o conduce a initiat un program de colaborare cu o firma din Cluj-Napoca in vederea dezvoltarii unui serviciu call center numit “Speak to Me”, menit sa faciliteze accesul persoanelor interesate la informatii de interes public.
Scris de Ziarul National
Call center, in instante
Ultimele știri
Economia se prăbușește, dar băncile și afacerile cu energia obțin profituri imense
Raportul Consiliului Concurenței privind evoluția în sectoare cheie arată că cele mai mari profituri, în 2024, au avut afacerile cu energia și sectorul bancar....
Transportul militar, vulnerabilitatea UE
Ecartamentele feroviare incompatibile și infrastructura rutieră neconsolidată rămân obstacole semnificative pentru transportul de echipamente militare în Uniunea Europeană.După invazia Rusiei în Ucraina, Franța...
