Curtea de Apel Cluj experimenteaza, in premiera pentru justitia din România, un sistem de call center la care cetatenii pot afla mai multe informatii despre procesele pe care le au. Presedintele Curtii de Apel Cluj, Valentin Mitea, a declarat, ieri, ca instanta pe care o conduce a initiat un program de colaborare cu o firma din Cluj-Napoca in vederea dezvoltarii unui serviciu call center numit “Speak to Me”, menit sa faciliteze accesul persoanelor interesate la informatii de interes public.
Scris de Ziarul National
Call center, in instante
Ultimele știri
Viitorul unei vieți mai lungi și mai sănătoase: tehnologie, comunitate și wellness sustenabil
Longevitatea nu mai înseamnă doar medicină avansată – ci și stil de viață, solidaritate și tehnologii care ne ajută să fim mai conectați la...
De la genunchiul lui Vîlceanu la halba de Oktoberfest: Florin Roman între scandalul din Parlament și distracția cu iz bavarez
Florin Roman, actual deputat PNL de Alba, e genul de politician care nu trece neobservat nici când vorbește, nici când tace. Mai toată cariera...
