Planul de marketing strategic si operational pentru România 2011-2015, lansat de MDRT, prevede lansarea mai multor programe („Ingerii pazitori”, „Ne pasa” si „România iti ureaza bun-venit!”) gândite sa devina functionale incepând cu 2012. Planurile operationale de marketing sunt destinate pentru sase produse: turismul rural, parcuri si natura salbatica, sanatate si wellness, activ si aventura, circuite, city breaks.
Scris de Ziarul National
Noi proiecte in turism
Ultimele știri
BREAKING NEWS. Nicuşor Dan a făcut anunțul: Ilie Bolojan, desemnat PREMIER – VIDEO
Preşedintele Nicuşor Dan a susţinut vineri după-amiază, 20 iunie, o declaraţie de presă în care a făcut anunţul privind nominalizarea lui Ilie Bolojan ca...
Primul oficial care l-a vizitat pe Ion Iliescu la spital: „Mesaj de încurajare și de sprijin”/Noi detalii despre starea de sănătate a fostului președinte
Ministrul Sănătății, Alexandru Rafila, l-a vizitat la spital pe fostul șef al statului, Ion Iliescu. Fostul președinte se află de mai multe zile în...
