Planul de marketing strategic si operational pentru România 2011-2015, lansat de MDRT, prevede lansarea mai multor programe („Ingerii pazitori”, „Ne pasa” si „România iti ureaza bun-venit!”) gândite sa devina functionale incepând cu 2012. Planurile operationale de marketing sunt destinate pentru sase produse: turismul rural, parcuri si natura salbatica, sanatate si wellness, activ si aventura, circuite, city breaks.
Scris de Ziarul National
Noi proiecte in turism
Ultimele știri
Horia Moculescu, internat în stare gravă la Spitalul Matei Balș (surse)
Compozitorul Horia Moculescu se află internat în stare gravă la Institutul Național de Boli Infecțioase „Matei Balș” din București, potrivit unor surse medicale citate...
Roxana Rizoiu, propunerea USR pentru Avocatul Poporului, l-a împrumutat pe Nicușor Dan în campania electorală
Roxana Rizoiu, expertă în apărarea drepturilor omului, este propunerea USR pentru Avocatul Poporului. Ea apare în declarația de avere a președintelui Nicușor Dan cu...
