Planul de marketing strategic si operational pentru România 2011-2015, lansat de MDRT, prevede lansarea mai multor programe („Ingerii pazitori”, „Ne pasa” si „România iti ureaza bun-venit!”) gândite sa devina functionale incepând cu 2012. Planurile operationale de marketing sunt destinate pentru sase produse: turismul rural, parcuri si natura salbatica, sanatate si wellness, activ si aventura, circuite, city breaks.
Scris de Ziarul National
Noi proiecte in turism
Ultimele știri
Descoperire șoc în statul american în care a fost ucis Charlie Kirk: dispozitiv exploziv găsit sub o mașină a unei televiziuni
Descoperire șocantă în Salt Lake City, statul american Utah. Doi bărbați au ajuns în vizorul oamenilor legii, după descoperirea unui dispozitiv periculos, plasat sub...
Protest al sindicaliştilor din administraţia publică, luni, în Capitală. Ei ameninţă cu greva generală
Săptămâna începe cu un protest al sindicaliștilor din administrația publică, aceștia având în plan să iasă în stradă în fața sediului Guvernului, în Piața...
