Cauta

Vom vedea meciurile din Liga 1 la 4 sau chiar 5 televiziuni?

Dumitru Dragomir, presedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, a anuntat public ca, la viitoarea licitatie, programata cel mai probabil in luna martie, isi propune sa obtina o suma mai mare din vânzarea drepturilor TV pentru Liga 1, respectiv in jur de 200 de milioane de euro.

Noua strategie a lui Dragomir este sa imparta partidele din prima liga in mai multe pachete, iar acestea sa fie câstigate nu de un singur post, ci de 4-5 televiziuni diferite. La precedenta licitatie, in martie 2008, drepturile tv au fost achizitionate de catre consortiul RCS-Antena 1 contra sumei de 102 de milioane de euro, cu TVA inclus.

*Sport.ro, marea surpriza!*

In afara de DigiSport si Dolce Sport, alte trei posturi sunt interesate de transmiterea partidelor din Liga 1. Astfel, in tatonari cu bossul LPF se afla TVR, Antena 1 (prin Gsp TV), dar, surpriza, si Sport.ro. Televiziunea de sport a Trustului PRO pare sa-si fi schimbat abordarea. Daca pâna acum si-a pastrat ideea ca trebuie sa cumpere cât mai ieftin pentru o marja de profit cât de cât generoasa, “copilul” celor de la PRO TV va incepe sa cheltuie sume importante. Sport.ro insista in ultima perioada sa transmita mai multe meciuri amicale cu audienta, iar sefii postului vor ca televiziunea sa difuzeze, incepând din vara acestui an, cel putin un meci pe etapa din Liga 1. Singurul impediment ar fi vechea poveste cu interdictia de a participa la licitatiile pentru meciurile din Liga 1, primita de la Liga Profesionista, in 2004, dupa ce PRO TV a reziliat unilateral contractul, refuzând sa mai achite 1 milion de dolari.

*Drepturile online, la un pachet cu un meci*

Prin aceasta fragmentare, presedintele LPF Dumitru Dragomir vrea sa-i multumeasca pe toti partenerii media. De asemenea, se pare ca optiunile vor fi grupate astfel: 1 cu 2, 3 cu 4, 5 cu 6, 7 cu 8 si 9 cu drepturile de Internet. De acestea din urma sunt interesate Dolce Sport si Antena 1, care dezvolta proiecte special pe zona web. E posibil ca optiunile sa fie inversate, cum de asemenea e posibil ca una dintre televiziuni sa preia doua pachete din cele cinci puse in joc.

*Dolce ar vrea meciuri pe bani*

Miza celor de la Dolce Sport este sa preia cele mai importante meciuri si sa le ofere – conform unor surse din Romtelecom – in sistem pay-per-view. Le va fi insa foarte greu, fiindca vor avea de infruntat RCS&RDS, care a deschis inca doua televiziuni in ultimele luni: Digi Film si 10TV, iar peste câteva zile vor oficializa si achizitionarea televiziunii SportKlub. 10TV este un post generalist si n-ar fi exclus ca unul dintre meciurile din Liga 1 sa fie transmis chiar la postul unde director general este Radu Moraru, acesta visând sa ajunga sa se bata, de la egal la egal, cu PRO TV si Antena 1.

Flavius Dobrescu

Ultimele stiri

  • LIGA 1, program, rezultate LIVE și clasament ACTUALIZAT
  • Ce program au supermarketurile Kaufland, Lidl şi Carrefour, de Paşte 2024. Surpriză! Unele magazine sunt deschise şi duminică, 5 mai
  • Patriarhul Daniel, cu gândul la Diaspora în Pastorala de Paşte 2024: „Să arătăm semne de iubire frăţească şi tuturor românilor aflaţi printre străini”
  • Cât au ajuns să coste ouăle în pieţe, înainte de Paştele 2024. În supermarket, se găsesc şi la preţ dublu
  • Mesaje de Paște 2024. Felicitări, urări şi gânduri bune pentru cei apropiaţi cu ocazia Sărbătorilor Pascale
  • Guvernul vrea să mărească pensiile de la 1 septembrie, dar cine le mai apucă? Speranţa de viaţă, în România, s-a PRĂBUŞIT!
  • Dramă în judeţul Neamţ: un bărbat s-a aruncat în faţa trenului. A murit pe loc!
  • Jandarmii i-au căutat, pentru droguri, „la piele” pe petrecăreții din Mamaia. Unde au putut să le ascundă tinerii
  • Horoscop – sâmbătă, 4 aprilie 2024. Berbecii au idei ciudate, iar Racii au parte de întâmplări deosebite
  • Părinţii, revoltaţi în mediul online după ce un restaurant din Bucureşti a impus reguli stricte pentru copiii clienţilor
  • Exit mobile version