AcasăOldTurismul românesc, promovat cu 4 milioane de euro

Turismul românesc, promovat cu 4 milioane de euro

Celebra de acum in tara, frunza din brandul turistic al României va fi promovata si peste hotare, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului anuntând deja lansarea procedurii de achizitie de publicitate pe canale internationale de televiziune.

Mediatizarea tarii noastre ca destinatie turistica va costa maximum 4 milioane de euro, fara TVA, bani proveniti din fondurile europene, dupa cum sustin reprezentantii MDRT. Totodata, acestia au precizat ca obiectivul campaniei il reprezinta cresterea gradului de cunoastere a tarii pe plan international precum si crearea unei imagini pozitive a României ca destinatie turistica. Canalele vizate sunt primele trei posturi de televiziune internationale, alese in functie de audienta in rândul persoanelor care calatoresc in interes de afaceri si de placere si fac minimum 6 calatorii pe an, conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010. “MDRT doreste cel putin ca 60% din spoturi sa fie difuzate la ore de maxima audienta corespunzatoare fiecarei regiuni geografice acoperite de fiecare dintre posturile TV”, au mai precizat oficialii Ministerului. Criteriul care va sta la baza selectiei de oferte se refera, evident, la pret – cu cât mai mic, cu atât mai bun. (A.M.L.)

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
35 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger