AcasăOld„Capcana“ minutelor incluse

„Capcana“ minutelor incluse

Numarul utilizatorilor de servicii de comunicatii mobile se situa la sfârsitul anului 2009 la peste 25 de milioane. Cei trei mari operatori din România, Orange, Vodafone si Cosmote au lansat, in ultima vreme, campanii agresive de a pune mâna pe o bucata cât mai mare din piata.

Cum românul este interesat de oferte si, mai ales, de tot ce se da gratis, marile companii au gasit cu ce sa-l momeasca. Minutele incluse. In doar trei ani, numarul de minute si SMS-uri oferite de operatori pentru utilizatorii de cartele a crescut de mai bine de 15 ori.
Daca in 2007 erau aruncate pe piata oferte ce contineau 200 de minute de apeluri si SMS-uri, in prezent cifra poate parea halucinanta, pentru ca se situeaza intre 3000 si chiar 5000 de minute si apeluri in retea. Cu asa oferte, apare intrebarea: de unde câstiga aceste companii bani? Tocmai aceste minute, oferite cu generozitate, ascund de fapt o mare capcana.
Potrivit specialistilor, desi multi dintre consumatori nu folosesc toate minutele, acestia ajung sa activeze din neatentie sau superficialitate servicii mult mai costisitoare, de care nu au nevoie.
De exemplu, daca optezi pentru un abonament cu un numar mare de minute incluse, serviciile de tip SMS sau e-mail sunt mult mai scumpe. La fel se intâmpla si in cazul serviciilor de tip acces internet sau transfer de date.

Mihai Pietreanu

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
44 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger