AcasăOldCFR are un nou “slogan”: Prost si scump

CFR are un nou “slogan”: Prost si scump

Serviciile prestate de CFR Calatori sint, dupa cum bine se stie, execrabile. Si, cind nemultumirea clientilor este aproape generala, ce face compania de stat? Mareste tarifele dupa o logica dictata de FMI, dar care pentru românii ce inca folosesc trenul reprezinta o jignire directa. Replica românilor? “Am renuntat deja la tren, mergem cu maxi-taxi-ul!”.

Se spune ca serviciile proaste au tarife mai mici. Aiurea! CFR Calatori face tocmai invers. De ieri, biletul de tren e mai scump cu 8%. Iar asta nu se intimpla pentru ca serviciile CFR-ului se vor imbunatatii, ci pentru ca pierderile companiei sint enorme.
Realitatea este ca românii care vor mai calatori cu trenul (sau care sint nevoiti sa o faca) vor plati si mai mult. Pentru ce? Pentru viteza trenului care face peste sase ore de la Bucuresti la Constanta in plin sezon estival? Pentru ca de la Bucuresti la Oradea calatorul “intepeneste” in vagon peste 12 ore?
Scumpirea de la CFR este, insa, mana cereasca pentru companiile rutiere de transport, care vor cistiga si mai multi clienti.

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
321 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger