Cauta

In vremuri de rahat, românul schimba hirtia igienica

Dupa un scurt periplu pe la magazinele de colt de prin cartierele bucurestene am aflat ca românul da mai putini bani pentru fundul sau. Spunem acest lucru deoarece, potrivit vinzatoarelor, au scazut simtitor vinzarile de hirtie igienica scumpa. Cind zicem scumpa, evident ne referim la cea cu 2-3 straturi, pufoasa, cu modele colorate sau cu miresme de tot felul de fructe sau flori, cea impachetata frumos in baxuri de cite opt sau zece bucati. Chiar asa, de ce-i trebuie fundului hirtie cu miros de piersici? Are nas? Se pare ca in plina criza si românii si-au pus aceasta intrebare si au schimbat hirtia scumpa cu cea ieftina. Pina la urma face acelasi lucru, la un pret mult mai mic. Potrivit acelorasi vinzatoare, “de citeva luni a crescut vinzarea la hirtia igienica obisnuita”. Respectiv, cea clasica fara “aditivi de marketing” si fara ambalaj pretentios. Si pentru a evita o situatie penibila, aceea de a ramine in pana de hirtie intr-un moment nepotrivit, românii cumpara in continuare produsul in cantitati mari, 8-10 bucati, isi fac provizii pentru vremuri si mai… cacacioase.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • China revitalizează piața luxului. Consumatorii nu renunță la calitate
  • Noua Evanghelie după Nicușor: Cotroceniul și Cădelnița
  • Guvernul Bolojan, pus la zid: un agent al intereselor externe și un protector al profitului
  • Costul vieții: președintele SUA neagă realitatea
  • Generația speranțelor pierdute
  • Consiliul Fiscal atacă ANAF: ”trebuie spartă rețeaua de interese”
  • Bursa americană poate răsturna economia mondială
  • Trump modifică lista terorismului străin
  • De ce este nevoie de o taxă pe inteligența artificială în era pierderii locurilor de muncă
  • Exit mobile version