Cauta

Cum combat românii criza? Renunta la sapun si deodorant

Consumul casnic de bunuri de larg consum a scazut in primul semestru cu 4% comparativ cu aceeasi perioada din 2009, fiind primul declin inregistrat in ultimii zece ani, arata un studiu realizat de compania GfK. La ce au renuntat insa românii din cauza crizei? La sapunuri, deodorante si alte produse de ingrijire personala. Cu alte cuvinte, e recesiune, ne spalam mai putin…

Din analiza principalelor categorii de bunuri de larg consum s-a observat ca produsele de ingrijire personala si cele pentru curatenia locuintei sint cele mai afectate, valoarea cheltuita fiind cu 7%, respectiv 4% mai mica. Printre categoriile cu cele mai mari scaderi in volum se remarca deodorantele (-21%), produsele de curatat universale (-19%), tabletele de ciocolata (-18%) – in special datorita faptului ca au fost achizitionate de mai putini consumatori. “Este primul declin inregistrat in ultimii zece ani, perioada in care ratele de crestere de la an la an au variat intre 7% si 25%. In contextul deloc prietenos din punct de vedere economic si politic, consumatorii au rarit vizitele la magazine, cele mai afectate din acest punct de vedere fiind supermarketurile”, a declarat, intr-un comunicat, Raluca Raschip, consumer tracking director in cadrul companiei de cercetare a pietei GfK România.

Ultimele stiri

  • Tarifele americane la aluminiu: războiul deșeurilor cu UE?
  • Scandal în naționala lui Olăroiu!
  • CR7, fotbalistul-record!
  • A doua economie a lumii se scufundă în deflație
  • Peste un sfert de miliard de lei din PNRR pentru jecmănirea românilor. Taxa de poluare pentru mașini, și la impozit, și la rovinietă
  • Revoltele din Los Angeles arată eșecul conducerii progresiste
  • Război și pace
  • UPDATE. Rupere de nori în Capitală! Cod portocaliu de ploi și vijelii în București/Străzi inundate și copaci căzuți – FOTO/VIDEO
  • Aliații Americii trebuie să se salveze singuri
  • China întinde o ramură de măslin giganților auto occidentali
  • Exit mobile version