Cauta

Cum combat românii criza? Renunta la sapun si deodorant

Consumul casnic de bunuri de larg consum a scazut in primul semestru cu 4% comparativ cu aceeasi perioada din 2009, fiind primul declin inregistrat in ultimii zece ani, arata un studiu realizat de compania GfK. La ce au renuntat insa românii din cauza crizei? La sapunuri, deodorante si alte produse de ingrijire personala. Cu alte cuvinte, e recesiune, ne spalam mai putin…

Din analiza principalelor categorii de bunuri de larg consum s-a observat ca produsele de ingrijire personala si cele pentru curatenia locuintei sint cele mai afectate, valoarea cheltuita fiind cu 7%, respectiv 4% mai mica. Printre categoriile cu cele mai mari scaderi in volum se remarca deodorantele (-21%), produsele de curatat universale (-19%), tabletele de ciocolata (-18%) – in special datorita faptului ca au fost achizitionate de mai putini consumatori. “Este primul declin inregistrat in ultimii zece ani, perioada in care ratele de crestere de la an la an au variat intre 7% si 25%. In contextul deloc prietenos din punct de vedere economic si politic, consumatorii au rarit vizitele la magazine, cele mai afectate din acest punct de vedere fiind supermarketurile”, a declarat, intr-un comunicat, Raluca Raschip, consumer tracking director in cadrul companiei de cercetare a pietei GfK România.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Un președinte tratat ca un rege de un rege adevărat
  • Premieră istorică: Italia, la fel de credibilă ca Franța pe piețele financiare
  • PSD predă România USR
  • Yuanul chinezesc vs dolarul american
  • Noua eră a armelor nucleare
  • Haaland de Catalunya…100 de milioane pe masă!
  • Europenii rămân fără medicamente?
  • UPDATE. Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, rezultat POZITIV la un test rapid pentru marijuana – VIDEO
  • Arme din SUA pentru Ucraina. Cine plătește 3,6 miliarde de dolari
  • Exit mobile version