AcasăOldPortocala si mecanica gravitationala

Portocala si mecanica gravitationala

Dupa ce au incercat germanii sa rastoarne Loganul, si au si reusit, constructorii de la Dacia s-au hotarit ca nicio masina construita dupa Logan sa nu se mai rastoarne. Acum ca Dusterul a iesit pe piata, evident ca cineva s-a gindit sa-l rastoarne. De data aceasta au fost olandezii cei care au supus masina româneasca la teste. S-au gasit tocmai ei, olandezii, care nu produc nici macar o masina sa faca teste pe gipu’ nostru. Ce? Noi facem teste pe marijuana, biciclete si pe dame de companie? Nu. Dar pun pariu ca nu ar fi pozitive. Au pus olandezii mina pe volan si au tras in stinga si in dreapta doar, doar s-o rasturna. Dar românii
s-au pregatit temeinic, dupa ce s-au facut de ris cu Loganul in urma cu cinci ani creind un sistem special cu care au dotat toate masinile noi indiferent de model. Dragi olandezi, Dacia nu se rastoarna pentru ca: are niste rezervoare compartimentate special cu o capacitate de 1000 litri. O parte de 950 de litri pe care au umplut-o cu ciment, pietris si bolovani si o parte de 50 de litri pentru benzina sau motorina. Astfel, masina a fost ingreunata cu aproximativ o tona, fiind practic imposibil de rasturnat, abia merge urnita din loc, da pai sa o mai si rastorni. Mai mult, in instalatia de racire a motorului cei de la Dacia au pus apa grea, iar cricul, coarba si roata de rezerva sint din plumb, la fel si trusa de prim ajutor, totul pentru ca masina sa nu se rastoarne. Desi la teste au vazut si ei ca masina nu s-a rasturnat ci doar s-a dat pe doua roti, olandezii s-au incapatinat si au declarat-o nesigura, ca asa au vrut ei. Bai olandezilor, prea sinteti cu capul in nori de fum, sigur nu vi s-a parut ca a si zburat? Ca baietii de la Pitesti i-au montat si aripi, am zburat eu cu ea.

Taical Gecsan

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
60 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger