Cauta

Brandul turistic al României lansat la Shanghai

Ministrul Turismului, Elena Udrea, a lansat joi la Shanghai brandul turistic al României, cu sloganul „explore the Carpathian garden”. Brandul a fost lansat in prezenta a citorva sute de persoane, majoritatea români. Lansarea imaginii si logo-ului brandului a fost precedata de un concert al naistului Gheorghe Zamfir, care si-a inceput recitalul cu doua piese din repertoriul international, „Lonely Shepherd” si „El condor pasa”. Dupa acestea au urmat citeva doine, fara acompaniament, recitalul incheindu-se cu „Ciocirlia”. La lansarea brandului, pe scena, alaturi de Udrea si ministrul Afacerilor Externe, Teodor Baconschi, au fost prezenti fostii mari sportivi Nadia Comaneci, Gheorghe Hagi si Ilie Nastase. Brandul invita la explorarea „gradinii carpatice” in culori vii, predominant nuante de verde, dar si albastru, galben si portocaliu. In centrul logoului apare scris „România” intr-un font rotund, parca scris de mina, fiecare litera fiind colorata in doua-trei nuante de verde. Deasupra brandului, in partea dreapta, apare un element grafic asemanator unei frunze de-a lungul unei ape curgatoare. Sloganul „explore the Carpathian garden” este plasat in partea de jos a imaginii.Fundalul este alb, fara alte elemente distinctive. Brandul a fost lansat cu ocazia zilei nationale a României la Expozitia Mondiala 2010, organizata la Shanghai.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Un președinte tratat ca un rege de un rege adevărat
  • Premieră istorică: Italia, la fel de credibilă ca Franța pe piețele financiare
  • PSD predă România USR
  • Yuanul chinezesc vs dolarul american
  • Noua eră a armelor nucleare
  • Haaland de Catalunya…100 de milioane pe masă!
  • Europenii rămân fără medicamente?
  • UPDATE. Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, rezultat POZITIV la un test rapid pentru marijuana – VIDEO
  • Arme din SUA pentru Ucraina. Cine plătește 3,6 miliarde de dolari
  • Exit mobile version