Filiala Coca-Cola din Marea Britanie a fost obligata sa retraga o campanie online, dupa ce parintii au acuzat compania ca foloseste adrese online de pornografie hardcore pentru a atrage copiii de pe Facebook. O promotie la bautura Dr. Pepper de pe site-ul de socializare a postat pe „peretele” unei fete minore adresa unui film porno. Atunci cind utilizatorii accepta postarea campaniei pe pagina lor, permit companiei si sa le „saboteze” casuta statusului de pe Facebook, unde apar diverse mesaje jenante, precum „Mi-am pierdut paturica preferata! Cum voi mai face nani?” sau „Ce e asa gresit sa faci pipi la dus?”. Totul a „explodat” atunci cind un parinte s-a plins ca la statusul fiicei sale de 14 ani scria ca a urmarit un film porno, fiind postata si adresa de pe internet a peliculei. Conform spuselor parintelui, Coca-Cola s-a oferit sa o compenseze cu o noapte petrecuta la un hotel de lux si bilete la o piesa de teatru din Londra. In cele din urma, compania si-a cerut scuze pentru neplacerile create si a declarat ca „au aprobat postarea mesajelor ofensatoare fara a realiza urmarile acestora”.
Ana-Maria Calciu