Cauta

Campanii de toamna in alb si negru

Campaniile toamnei au fost finalizate la scurt timp dupa prezentarea colectiilor pentru sezonul toamna-iarna 2010/2011, adica incepind cu sfirsitul lunii martie. Era firesc deja ca pina acum o nota dominanta sa se contureze pentru ca publicul doritor sa poata intelege in ce cheie isi vor vazute designerii brandurile pentru care creeaza cu atita fervoare. In publicatiile internationale, campaniile au aparut deja, iar ceea ce se poate observa cu ochiul liber este lipsa de culoare din majoritatea abordarilor. Sapte dintre cele mai mari case au optat pentru duo-ul alb-negru, inclusiv Valentino, Prada Men, Yves Saint Laurent, Calvin Klein, Versace si Bottega Veneta. Dupa o campanie de vara atit de colorata, este, insa, aproape inevitabil sa nu ridicam din sprinceana la vederea acestui registru tomnatic aproape auster. Cu atit mai mult cind vine vorba despre o casa precum Versace care a renuntat la fustele mini in favoarea rochiilor pina in pamint sau despre Valentino care, de la imaginea lui Dree Hemingway din campania acestei veri a trecut la un stil severo-minimalist pentru toamna lui 2010. Daca vorbim de vreo semnificatie superioara sau doar despre imaginea mult-vehiculata a anilor ’50, ramine sa ne lamurim pe parcurs.

Fashion Hunter

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • România, la reducere!
  • Liderii europeni, orbi și surzi
  • Coaliția amețiților
  • De ce avioanele Boeing sunt atât de importante în acordurile comerciale ale lui Trump
  • “Mami, pot pleca în Arabia Saudită?”
  • UE înfruntă risipa alimentară și moda rapidă
  • DEZVĂLUIRE-ȘOC: cum a donat FCSB milioane de lei către PSD!/Ce alt Becali apare pe lista sponsorilor de partid
  • Barcelona, pregătită de “blestemul” Kane?
  • China și-a arătat puterea militară. NATO nu se mai poate baza pe avantajul tehnologic din trecut
  • Exit mobile version