AcasăOldEuropa - brand turistic

Europa – brand turistic

Maestrii bucatari din intreaga lume alearga dupa stelele Michelin, dar pentru multi acestea ramin pentru totdeauna intangibile. Dar ce este o astfel de stea? Pentru bucatari este distinctia suprema, cea care le confirma talentul culinar.

Pentru gurmanzi ele reprezinta punctele de reper pe harta internationala a restaurantelor. Cu cit mai multe, cu atit mai bine. Tot despre stele si distinctii a fost vorba si in sedinta de miercuri, 30 iunie, a membrilor Comisiei Europene de la Bruxelles. Acestia au propus introducerea unei distinctii similare stelelor Michelin, menita sa rasplateasca cele mai bune afaceri turistice din Europa, dar si cele mai bune servicii, activitati si destinatii in domeniu, de la cele mai retrase baruri de pe plajele grecesti si pina la cele mai inspaimintatoare calatorii pe urmele vampirilor din Transilvania. Cei de la Bruxelles spera ca prin aceasta masura sa impulsioneze hotelierii din Europa, managerii parcurilor de distractie si curatorii galeriilor de arta sa intre intr-o competitie din care am avea cu totii de cistigat. Un pas in plus fata de ceea ce functioneaza deja la nivelul Uniunii inca din 2006 sub numele de Eden sau European Destinations of Excellence? Dorinta este de a promova, printre altele, Europa ca un brand turistic in sine. Comisarii europeni nu s-au hotarit inca asupra numelui distinctiei, dar imediat ce vor primi aprobarea Parlamentului si a tarilor membre sint hotariti sa continue dezvoltarea acestui plan.

Elena Morariu

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
35 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger