Cauta

Compania Diesel te indeamna sa fii prost

Compania fashion Diesel a fost nevoita sa retraga de pe piata doua reclame din Marea Britanie, deoarece erau considerate prea ofensatoare pentru publicul adult. Una dintre controversatele reclame – publicate in doua magazine – infatiseaza o femeie in costum de baie care-si fotografiaza propria zona intima. Al doilea poster arata o femeie care-si ridica tricoul in fata unei camere de supraveghere, expunindu-si sinii in toata splendoarea lor. Ambele reclame au sloganul „Cei destepti au creierul, cei prosti au curajul. Fii prost. Diesel”. In apararea sa, Diesel a declarat ca „posterele sint o imagine foarte puternica si neasteptata a feminitatii”, adaugind ca imaginea in care apare camera de supraveghere reprezinta „preocuparea societatii pentru supravegherea 24/7”.

Ana-Maria Calciu

Ultimele stiri

  • Piața internă auto s-a prăbușit. Scăderi fără precedent ale vânzărilor
  • Consecințele tarifelor americane. Europa, pivotul comerțului global?
  • Intervenţie a jandarmilor după ce doi bărbaţi şi o femeie s-au luat la bătaie, pe o stradă din Ploieşti
  • Orientul Mijlociu: noua eră de instabilitate
  • „Steaua în Liga 1” – KO! Lovitură de „Palat” în Parlament
  • Ministrul Finanțelor trimite „de urgență” Corpul de Control la Vama Constanța
  • Fiasco mondial! Luis Enrique desființează Mondialul Cluburilor și dă de pământ cu FIFA
  • Spionul si agentul de influență
  • „Conștient, nu dependent” – campanie națională antidrog, lansată de Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României
  • „40 de întrebări” – o făcătură cu pretenții de jurnalism dur
  • Exit mobile version