Cauta

40 de ani de Cavalli sub un nou logo

Cine-ar fi zis ca brandul controversatului Roberto Cavalli a atins deja o virsta matura? Sigur, dupa aparenta tartorului sau, nu am avea niciun dubiu. Dupa vitalitatea pe care brandul o emana astazi, ca si in momentul lansarii sale in industria modei, am zice ca inca nu a trecut de exaltarile adolescentei. Iata, insa, ca 2010 este anul in care business-ul italianului va celebra rotunda virsta, iar pentru a gratula acest eveniment, designerul a dat un nou look logo-ului sau. Acesta infatiseaza cifra 40 in tonuri aurii (evident!), avind in mijlocul zero-ului initialele numelui sau intercalate, in vreme ce dedesubtul acestora sta scris cuvintul “aniversare”. Aranjarea celor doua numere, 4 si 0 ramin simbolice atit pentru cei 40 de ani de viata si activitate ai brandului italian, cit si pentru asociere cu Afrodita, zeita dragostei si a frumusetii. O asociere cu universul grec care nu poate decit sa-i prinda bine designerului care se mindreste cu cele mai frumoase creatii feminine.

Fashion Hunter

Ultimele stiri

  • S-a aflat! Frații Tate își fac buncăr de aproape 4 milioane de dolari în București. Cu 10 dormitoare și nu numai
  • Un bărbat din Suceava, urmărit internațional şi inclus în categoria Most Wanted, adus în ţară din Norvegia – VIDEO
  • Caricatura Zilei
  • Horoscop 22 august 2025 – O petrecere va fi locul potrivit
  • Alege ce citești
  • Ucrainean implicat în atacurile asupra conductelor Nord Stream, arestat în Italia
  • Bolojan, reformatorul: ANAF devine Poliția meniului!
  • Silvicultorii acuză: ONG-urile și firmele private, pregătite să acapareze pădurile țării
  • Guvernul scoate bani din Fondul de rezervă pentru securitatea cibernetică. Miza? Alegerile din Republica Moldova
  • ȘOC: România, surclasată de Cipru în preliminariile cupelor europene!
  • Exit mobile version