Cauta

40 de ani de Cavalli sub un nou logo

Cine-ar fi zis ca brandul controversatului Roberto Cavalli a atins deja o virsta matura? Sigur, dupa aparenta tartorului sau, nu am avea niciun dubiu. Dupa vitalitatea pe care brandul o emana astazi, ca si in momentul lansarii sale in industria modei, am zice ca inca nu a trecut de exaltarile adolescentei. Iata, insa, ca 2010 este anul in care business-ul italianului va celebra rotunda virsta, iar pentru a gratula acest eveniment, designerul a dat un nou look logo-ului sau. Acesta infatiseaza cifra 40 in tonuri aurii (evident!), avind in mijlocul zero-ului initialele numelui sau intercalate, in vreme ce dedesubtul acestora sta scris cuvintul “aniversare”. Aranjarea celor doua numere, 4 si 0 ramin simbolice atit pentru cei 40 de ani de viata si activitate ai brandului italian, cit si pentru asociere cu Afrodita, zeita dragostei si a frumusetii. O asociere cu universul grec care nu poate decit sa-i prinda bine designerului care se mindreste cu cele mai frumoase creatii feminine.

Fashion Hunter

Ultimele stiri

  • Horoscop 26 iunie 2025 – Te bucuri de viata
  • Alege ce citești
  • „Nu am mai putut suporta”. Fața întunecată a turismului în Grecia
  • Cea mai bună strategie a Ucrainei: raidurile îndrăznețe pe teritoriul Rusiei
  • Gargara reformei profunde se reduce la un singur punct. Vânzarea companiilor de stat
  • Activele rusești nu pot fi confiscate. Eșecul Franței
  • Banii din programul Electric Up pentru firmele românești au ajuns la multinaționale
  • Pariurile riscante ale lui Trump
  • Piața internă auto s-a prăbușit. Scăderi fără precedent ale vânzărilor
  • Consecințele tarifelor americane. Europa, pivotul comerțului global?
  • Exit mobile version