AcasăOld40 de ani de Cavalli sub un nou logo

40 de ani de Cavalli sub un nou logo

Cine-ar fi zis ca brandul controversatului Roberto Cavalli a atins deja o virsta matura? Sigur, dupa aparenta tartorului sau, nu am avea niciun dubiu. Dupa vitalitatea pe care brandul o emana astazi, ca si in momentul lansarii sale in industria modei, am zice ca inca nu a trecut de exaltarile adolescentei. Iata, insa, ca 2010 este anul in care business-ul italianului va celebra rotunda virsta, iar pentru a gratula acest eveniment, designerul a dat un nou look logo-ului sau. Acesta infatiseaza cifra 40 in tonuri aurii (evident!), avind in mijlocul zero-ului initialele numelui sau intercalate, in vreme ce dedesubtul acestora sta scris cuvintul “aniversare”. Aranjarea celor doua numere, 4 si 0 ramin simbolice atit pentru cei 40 de ani de viata si activitate ai brandului italian, cit si pentru asociere cu Afrodita, zeita dragostei si a frumusetii. O asociere cu universul grec care nu poate decit sa-i prinda bine designerului care se mindreste cu cele mai frumoase creatii feminine.

Fashion Hunter

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
29 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger