Cauta

Christy Turlington si Natalia Vodianova, impreuna pentru Louis Vuitton

Dupa ce primavara trecuta a trimis pe podium nume grele – din trecut si din prezent – din lumea modellingului precum Elle Macpherson, Laetitia Casta si Bar Rafaeli pentru a intrupa, culmea, siluetele voluptuoase care
i-au constituit colectia Louis Vuitton toamna-iarna 2010/2011, Marc Jacobs isi duce ideea mai departe si in campania realizata recent pentru promovarea acesteia.
Imaginile continua aceeasi tema a “multi-generatiilor” initiata de show-ul de acum citeva luni, figurile alese de aceasta data fiind Christy Turlington, Karen Elson si Natalia Vodianova. Campania a fost realizata de Steven Meisl intr-un studio din New York, amenajat de asa natura incit sa semene cu cabina unui star hollywoodian din deceniile trecute. Cele trei – care au scris si inca scriu istoria modellingului – arata perfect imbracate in piesele de rezistenta ale colectiei Louis Vuitton, care par sa transmita intoxicant de convingator o singura idee: “Si Dumnezeu a creat femeia”.
Talia ultra-definita, asemenea unui corset, fustele ample, coafurile curate, in stilul anilor ’50 – o colectie care vorbeste despre intoarcerea la maturitate, la distinctie, la aerul atemporal de prima-doamna si o campanie pe masura.

Fashion Hunter

Ultimele stiri

  • Capcana lui Putin
  • Pacienții români, cobai pentru Big Pharma, pe banii statului
  • Zgomotul, furia și polologhia
  • Se pregătește debarcarea lui Emmanuel Macron?
  • O nouă cursă a înarmărilor SUA-Rusia?
  • Interdicția cumulului pensiei cu salariul nu intră în Pachetul 2 de măsuri (surse)/Ar urma să fie adoptată separat
  • Cu sau fără Bolojan, USR va distruge România
  • Probiotice Spray-uri: când și cum se folosesc pentru sinusuri, căi respiratorii și imunitate locală
  • Insula Iubirii, colivia iluziilor televizate
  • Protest al procurorilor de la Parchetul de pe lângă Tribunalul Bucureşti față de proiectul legii pensiilor
  • Exit mobile version