Cauta

Harta luxului se redeseneaza

Pe 22 si 23 iunie, România a fost protagonista unui eveniment european la nivel inalt. Bucurestiul a fost locul de intilnire al celor mai importanti importatori si comercianti de bijuterii din tara, dar si din Bulgaria, Estonia, Kazahstan, Letonia, Lituania, Polonia, Cehia, Rusia, Slovacia, Ucraina, Ungaria si Uzbekistan. Organizatorul, Institutul Italian pentru Comert Exterior, a invitat, pentru prima data in România, peste 40 dintre cele mai importante companii italiene de bijuterii cu scopul de a intilni firme românesti si straine din domeniu, cu activitate en gros si en détail, dorind sa consolideze prezenta produselor Made in Italy pe piata noastra si a celorlalte tari invitate.

*Românii adora bijuteriile*

Am fost frustrati timp de 50 de ani de multe dintre manifestarile frumosului, asa ca era absolut natural ca in ultimii 20 de ani sa ne luam intr-un fel revansa. E drept ca fiind tributare, doamnelor, unei anumite lipse de educare a gustului, ce s-a intins pe aceeasi perioada, ne-am trezit adesea hiperaccesorizate sau, mai rau, foarte prost accesorizate. Dar astea sint lucruri care se vor estompa in timp, pina la disparitie, fiindca evoluam volens nolens, nu-i asa? Acum, in România, se comercializeaza aproximativ 15 tone de bijuterii de aur pe an, dar se apreciaza ca cifra este nereprezentativa, avind in vedere cantitatile uriase ce se vind pe „piata neagra“. 85% provin din import, 10% reprezentind aurul de 18 carate. Vorbeam mai devreme despre gust si stil, iar ele isi fac din ce in ce mai mult simtita prezenta mai ales in anumite medii, unde putem vorbi deja despre o rafinata si cunoscatoare clientela. Ma refer acum la piata produselor de lux, care ocupa circa 15% din piata bijuteriilor. Cum Italia este principalul furnizor, este evident de ce anume firmele italiene au fost protagonistele acestui eveniment recent incheiat, ce a presupus intii de toate expozitia si workshopul „Bijuterii italiene“, desfasurate la hotelul Radisson Blue.

*Serata de gala*

In prima seara, Excelenta Sa ambasadorul Italiei la Bucuresti, Mario
Cospito, si-a invitat oaspetii la resedinta, pentru un cocktail oferit de renumitul chef Antonio Passarelli. De asemenea, companiile producatoare au avut ocazia sa-si prezinte piesele in acelasi cadru somptuos al resedintei. Asa se face ca au putut fi admirate 40 de colectii. Branduri celebre din Peninsula au onorat evenimentul: Bibigi’, Enrico Capra, Carlo Barberis, Di.Go, Giovanni Ferraris, Garavelli, Luca Carati, Charade, Lorenzo Ungari si multe altele. Iata cum harta luxului poate fi redesenata printr-un eveniment de exceptie la Bucuresti.

Sofia Mände

Ultimele stiri

  • Cum reacționează corpul la muzică: efectele ascunse asupra imunității și sistemului nervos
  • Parada Stoică de pe Calea Victoriei: ce pot învăța bucureștenii de la Seneca și Marcus Aurelius în 2025
  • Anchetatorii au găsit teancuri de bani acasă la finul lui Ion Mocioalcă. Managerul Spitalului din Caransebeș, reținut de DNA – FOTO
  • Un român, în topul mondial al științei: student la Cornell, cu cinci medalii internaționale în doi ani. Mendel Mendelsohn, în campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României”
  • BREAKING NEWS. Secretar de stat din Ministerul Economiei, reținut de DNA (surse)
  • Bolojan a discutat cu retailerii. Ce se întâmplă cu plafonarea adaosului comercial la alimentele de bază: „Ținând cont de situația actuală se vor conforma”
  • Liviu Cocoş, reţinut de DNA după perchezițiile de la Compania de Apă Brașov. Ce acuzaţii i se aduc celui care ocupă și funcția de prim-vicepreședinte PNL
  • Generalul american Mike Flynn: „George Soroș finanțează operațiuni teroriste globale/Arestare. Inculpare. ÎNCARCERARE!”
  • Bolojan le dă lecții și profesorilor. Știe cât timp trebuie să predea la catedră, altfel nu își merită salariile
  • VIDEO. Pică Guvernul Bolojan? Întrebarea-cheie la care Olguța Vasilescu a dat un răspuns scurt: „Da!”
  • Exit mobile version