Cauta

Harta luxului se redeseneaza

Pe 22 si 23 iunie, România a fost protagonista unui eveniment european la nivel inalt. Bucurestiul a fost locul de intilnire al celor mai importanti importatori si comercianti de bijuterii din tara, dar si din Bulgaria, Estonia, Kazahstan, Letonia, Lituania, Polonia, Cehia, Rusia, Slovacia, Ucraina, Ungaria si Uzbekistan. Organizatorul, Institutul Italian pentru Comert Exterior, a invitat, pentru prima data in România, peste 40 dintre cele mai importante companii italiene de bijuterii cu scopul de a intilni firme românesti si straine din domeniu, cu activitate en gros si en détail, dorind sa consolideze prezenta produselor Made in Italy pe piata noastra si a celorlalte tari invitate.

*Românii adora bijuteriile*

Am fost frustrati timp de 50 de ani de multe dintre manifestarile frumosului, asa ca era absolut natural ca in ultimii 20 de ani sa ne luam intr-un fel revansa. E drept ca fiind tributare, doamnelor, unei anumite lipse de educare a gustului, ce s-a intins pe aceeasi perioada, ne-am trezit adesea hiperaccesorizate sau, mai rau, foarte prost accesorizate. Dar astea sint lucruri care se vor estompa in timp, pina la disparitie, fiindca evoluam volens nolens, nu-i asa? Acum, in România, se comercializeaza aproximativ 15 tone de bijuterii de aur pe an, dar se apreciaza ca cifra este nereprezentativa, avind in vedere cantitatile uriase ce se vind pe „piata neagra“. 85% provin din import, 10% reprezentind aurul de 18 carate. Vorbeam mai devreme despre gust si stil, iar ele isi fac din ce in ce mai mult simtita prezenta mai ales in anumite medii, unde putem vorbi deja despre o rafinata si cunoscatoare clientela. Ma refer acum la piata produselor de lux, care ocupa circa 15% din piata bijuteriilor. Cum Italia este principalul furnizor, este evident de ce anume firmele italiene au fost protagonistele acestui eveniment recent incheiat, ce a presupus intii de toate expozitia si workshopul „Bijuterii italiene“, desfasurate la hotelul Radisson Blue.

*Serata de gala*

In prima seara, Excelenta Sa ambasadorul Italiei la Bucuresti, Mario
Cospito, si-a invitat oaspetii la resedinta, pentru un cocktail oferit de renumitul chef Antonio Passarelli. De asemenea, companiile producatoare au avut ocazia sa-si prezinte piesele in acelasi cadru somptuos al resedintei. Asa se face ca au putut fi admirate 40 de colectii. Branduri celebre din Peninsula au onorat evenimentul: Bibigi’, Enrico Capra, Carlo Barberis, Di.Go, Giovanni Ferraris, Garavelli, Luca Carati, Charade, Lorenzo Ungari si multe altele. Iata cum harta luxului poate fi redesenata printr-un eveniment de exceptie la Bucuresti.

Sofia Mände

Ultimele stiri

  • Gala Profesorilor Excepționali 2025: Trei profesori din Rădăuți, Iași și Râmnicu Vâlcea, câștigătorii campaniei organizate de Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României
  • Dilema măgarului (statului) lui Buridan 
  • ANUNȚ DEMARARE PROIECT GURA SOLAR PLANT S.R.L
  • Insula Iubirii se scufundă definitiv: casting de TikTok și povești din Ibiza, nu de pe „insula tentației”
  • Comunicat de presă CAPTUREIT & CO S.R.L.
  • Comunicat de presă F&R Worldwide SRL
  • Caricatura Zilei
  • Regenerarea urbană în sectorul 4 reprezintă un proces continuu, în plină ascensiune
  • BREAKING NEWS: Iubitul Mihaelei Rădulescu, Felix Baumgartner, mort într-un accident de parapantă/VIDEO și FOTO de la fața locului
  • Alege ce citești
  • Exit mobile version