AcasăOldPiata luxului infloreste pe... Internet

Piata luxului infloreste pe… Internet

Clientii bogati par nici sa nu fi auzit de existenta unei crize economice globale. In plus: anul acesta sint mai pusi pe cumparat produse de lux din magazinele online mai mult decit oricind, trendul inceput in 2007, odata cu izbucnirea crizei in SUA parind sa fie de durata. Astfel, un studiu realizat in perioada noiembrie 2008-aprilie 2010 de Range Online Media pe cele 424 de magazine virtuale ale clientilor pe care ii consiliaza arata ca bogatasii nu au incetat nici o clipa cautarea de produse de lux pe Internet. Astfel, anul acesta numarul cautarilor a crescut cu 20 de milioane. In plus, se pare ca nu se mai cauta chilipiruri si clientii nu mai sint interesati sa compare pretul unui produs pe mai multe magazine, caci in 2010, 88% dintre cumparaturi au fost incheiate din numai trei clicuri (pe principiul: vazut, placut, cumparat). Si, cel mai important, anul acesta cumparatorii sint dispusi sa cheltuie mai mult decit in trecut: cu 8% mai mult decit in 2009. Asadar, pina nu demult hulitul Internet devine cea mai importanta piata pentru produsele de lux, lucru demonstrat si de graba cu care companii precum Tiffany’s, Chanel, Ralph Lauren sau Gucci intre altele s-au grabit sa dezvolte aplicatii care sa le faca vizibile pe iPhone-urile atit de iubite de clientii lor.

Cristina Barbu

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
44 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger