Nike, firma care imbraca noua din cele 32 de echipe prezente la turneul final, conduce in topul celor mai mediatizate nume de la Cupa Mondiala, brandul american devansind Adidas la nivelul vizibilitatii de pe Internet. Potrivit “The Guardian”, este o grea lovitura primita de catre concernul german, cu atit mai mult cu cit Adidas este sponsorul oficial al competitiei, dar si sponsor tehnic al unui numar de 12 reprezentative calificate la World Cup 2010. Altfel, pe locul trei se afla Coca-Cola, iar Sony sta bine-mersi pe patru. Top 10 vizibilitate pe Internet este completat cu termeni precum “amateur”, “asians”, “babes”, “hentai”, “lesbian” si “masturbation”.
Scris de Ziarul National
Adidas de porc
Ultimele știri
Percheziții la combinatul Liberty Galați, într-o anchetă ce vizează deturnarea a 292 de milioane de euro din credite EximBank
Autoritățile au efectuat, vineri dimineaţă, percheziții la combinatul siderurgic Liberty Galați, într-un dosar privind posibila delapidare a unor credite EximBank în valoare de aproximativ...
