Nike, firma care imbraca noua din cele 32 de echipe prezente la turneul final, conduce in topul celor mai mediatizate nume de la Cupa Mondiala, brandul american devansind Adidas la nivelul vizibilitatii de pe Internet. Potrivit “The Guardian”, este o grea lovitura primita de catre concernul german, cu atit mai mult cu cit Adidas este sponsorul oficial al competitiei, dar si sponsor tehnic al unui numar de 12 reprezentative calificate la World Cup 2010. Altfel, pe locul trei se afla Coca-Cola, iar Sony sta bine-mersi pe patru. Top 10 vizibilitate pe Internet este completat cu termeni precum “amateur”, “asians”, “babes”, “hentai”, “lesbian” si “masturbation”.
Scris de Ziarul National
Adidas de porc
Ultimele știri
Horoscop 8 iulie 2025 – Implinirea ta personală va necesita numeroși pași
BERBECAstăzi vei dori foarte mult să vorbești cu alții și vei fi fermecător cu toată lumea. De fapt, să vorbești cu cei dragi îți...
Poate Europa să compenseze lipsa de arme americane pentru Ucraina?
Se confirmă o anumită dezangajare din partea Statelor Unite față de Ucraina în războiul împotriva Rusiei.Casa Albă a anunțat deja suspendarea mai...
