Nike, firma care imbraca noua din cele 32 de echipe prezente la turneul final, conduce in topul celor mai mediatizate nume de la Cupa Mondiala, brandul american devansind Adidas la nivelul vizibilitatii de pe Internet. Potrivit “The Guardian”, este o grea lovitura primita de catre concernul german, cu atit mai mult cu cit Adidas este sponsorul oficial al competitiei, dar si sponsor tehnic al unui numar de 12 reprezentative calificate la World Cup 2010. Altfel, pe locul trei se afla Coca-Cola, iar Sony sta bine-mersi pe patru. Top 10 vizibilitate pe Internet este completat cu termeni precum “amateur”, “asians”, “babes”, “hentai”, “lesbian” si “masturbation”.
Scris de Ziarul National
Adidas de porc
Ultimele știri
Grădinăritul ca terapie: cum lucrul cu solul, plantele și natura îți reglează sistemul nervos
Într-o eră a ecranelor, a orașelor aglomerate și a stresului constant, oamenii caută tot mai mult refugiu în natură. O formă surprinzător de eficientă...
VIDEO. Turist încătușat și amendat, după ce ignorat steagul roșu și a refuzat să iasă din mare/În ce stațiune s-a întâmplat totul
În ultima perioadă s-a vorbit adesea despre faptul că unii turiști veniți pe litoral aleg să ignore steagul roșu arborat în stațiuni, care indică...
