AcasăOldIn vacanta, vedetele huzuresc pe meleaguri straine

In vacanta, vedetele huzuresc pe meleaguri straine

*New York, Las Vegas, Coasta de Azur, Roma*

Desi contextul actual nu e tocmai permisiv cind vine vorba de irosirea banilor, unele vedete de pe la noi sfideaza cu nonsalanta criza. Cu exceptia citorva dintre celebritatile inter­vievate, majoritatea opteaza pentru vacante in stra­inatate (pentru ca România nu-i de nasul lor), alegându-si sejururi petrecute in decoruri care mai de care mai exclu­siviste. Din Las Vegas pina in Monte Carlo, crema lumii mondene nu se uita la bani cind e rost de distractie. Daca are balta peste…

Delia Matache: “Noi am fost in Italia vreo zece zile, iar in august vrem sa plecam pe Coasta de Azur, tot zece zile. Vom pleca eu cu Florin si citiva prieteni, nu mergem sa vizitam, ci sa ne relaxam si sa ne distram”.

Elena Gheorghe: “Am planuri marete pentru vara, insa nu stiu cit timp voi putea aloca pentru asa ceva. In august vrem sa plecam la Ibiza, in Antalya si Bodrum, sa imbinam utilul cu placutul: in Turcia avem citeva concerte. Cu bugetul… nu ma ocup eu, nici macar cu bugetul trupei, Cornel se ocupa cu asa ceva”.

Valentina Pelinel: “Noi nu am confirmat nimic inca pentru vacanta, dar ne-am gindit sa mergem in Cazanele Dunarii, unde il avem pe bunicul si unde mie imi place foarte mult. La munte vom merge sigur pentru ca sotul meu e un impatimit al pescuitului si amindoi sintem iubitori ai naturii, si pe litoral la noi, unde Cristi face de doi ani kite surf. O varianta buna pentru noi e intotdeauna America, la New York avem apartamentul nostru, in Florida prietenii nostri au casa si putem sta cu ei, dupa care ne gindim sa facem tot alaturi de ei un tur al Americii cu motocicleta. Bugetul… nu e foarte mare. De suma nu am habar, dar normal ca in an de criza sintem mult mai atenti la ce cheltuim pentru vacante si nu numai”.

Laurette: “Tocmai ne-am intors din Germania, am stat doua saptamini. Am fost pentru ca iubitul meu are afaceri acolo, dar in acelasi timp am avut parte si de timp sa ne distram. Anul trecut am fost in Grecia si Italia, anul asta vrem sa plecam in Rimini si sapte zile pe croaziera, pe ruta Spania – Italia – Monte Carlo – Franta. Croaziera va fi in jur de 2.500 de euro, iar la Rimini vom merge la niste prieteni”.

Oana Lis: “Am primit o invitatie la Miami, insa nu o onoram pentru ca eu nu zbor cu avionul. Nu am mers niciodata cu avionul si o voi face numai daca voi fi fortata de anumite imprejurari. Toata vara ne-o petrecem pe litoral, ne-am inchiriat un apartament, iar in septembrie vom pleca la Praga, Roma sau Atena. Pentru concediu ne-am propus sa cheltuim in jur de 4.000 de euro. Ultima data cind am iesit din tara a fost acum doi ani, cind am plecat in Spania cu masina, anul trecut nu am plecat nicaieri”.

Ana Maria Prodan: “In vacanta plecam in Las Vegas, ca ne-am aminat biletul de doua ori pina acum din cauza transferurilor. Vrem sa stam o luna, insa asta depinde de programul lui Laurentiu. Anul trecut am fost in Germania, la Paris si in America. Nu vreau sa ma gindesc cit am cheltuit ca ma ia durerea de cap, pentru ca am plecat cu totii, patru copii, soacra mea, bonele, cu toata lumea. Anul asta am card si… usor, usor… am sa toc toti banii, insa niciodata nu-mi propun cit sa cheltui”.

Monica Columbeanu: “Eu nu plec in vacanta. Deocamdata nu mi-am facut pla­nuri, sint in sesiune si nu-mi sta gindul la vacanta”.

Gabriela Grigoriev

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul