AcasăOldRomânii au incredere in armata, biserica si... publicitate

Românii au incredere in armata, biserica si… publicitate

Un studiu realizat de GfK in 19 state europene pentru a calcula nivelul de incredere al populatiei in anumite categorii profesionale si organizatii confirma (daca mai era nevoie…) ca românii sint total atipici. Daca in restul tarilor publicitatea este la coada clasamentului, in România ocupa un loc fruntas. Cu alte cuvinte, “in advertising we trust” (in publicitate credem).

*S-a timpit poporu’ cu televizoru’*

Daca aruncam o privire pe topul GfK, pompierii au cel mai inalt grad de incredere in rindul populatiei din România, respectiv 94%. Postasii sint pe locul doi, cu 89%, iar militarii pe trei, cu aproape 88%. Dupa acestia vin profesorii si evident reprezentantii bisericii cu 86%.

La polul opus se afla politicienii, cu doar 11% si bancherii cu 28%. (macar aici au “ghicit-o”). In comparatie cu alte tari europene, domeniile profesionale care in România marcheaza cele mai bune rate in privinta respectului acordat de cetateni sint biserica, armata si… publicitatea. De altfel, situatia din România este destul de diferita de cea din alte tari. Unele dintre categoriile mentionate mai sus se remarca printr-un nivel de incredere mai scazut la nivel international. Un exemplu concret il reprezinta oamenii din publicitate, care se bucura de 50% din increderea românilor in timp ce la nivel international procentul este de numai 29%.

*Moment Publicitar*

Dragi români, cumparati acest ziar in cit mai multe exemplare si viata dumneavoastra se va schimba in bine. Veti cistiga la loto si veti gasi dragostea adevarata. Aveti incredere, functioneaza ga…ran…tat! – Omu’ de la publicitate

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
42 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger