Cauta

Reclamele – mai eficiente cind se adreseaza mai multor simturi

Marile companii din domeniul alimentar irosesc, anual, sume exorbitante destinate publicitatii, dar nu-si ating efectul scontat caci nu incita decit unul dintre simturile umane. Reputati profesori ai Universitatii din Michigan sustin ca “a scormoni” si alte simturi, poate creste perceptiile gustative ale consumatorilor, determinindu-i sa-si doreasca mai abitir produsul promovat. “Pentru ca gustul e generat de mai multi factori – miros, textura, vaz si auz, reclamele care incita toate aceste simturi vor avea un impact crescut asupra privitorului, comparativ cu cele in care se face apel doar la cel gustativ”, afirma prof. Ryan Elder, unul dintre initiatorii acestei teorii. Pe o piata in care competitia este extrem de acerba, punerea in aplicare a celor mentionate mai sus ar putea avea efecte favorabile pentru cei care promoveaza anumite produse.

Lavinia Iftime

Ultimele stiri

  • Premiul Nobel pentru Literatură a fost câștigat de Cartea Mileniului OMUL VĂLURIT
  • Alege ce citești
  • Vizita lui Iohannis în SUA: România dă tot și nu primește nimic!
  • S-a rupt lanțul de iubire. Moldovenii, respinși pe bandă rulantă la intrarea în România
  • Rapid Premier League
  • Dovezi zdrobitoare. Camioanele supraîncărcate ale ucrainenilor ne-au făcut praf infrastructura
  • Sabotaj împotriva statului. Contractele cu operatorii străini din Portul Constanța, în defavoarea țării
  • Femeia cu cele mai mari buze din lume și-a injectat și nasul, pentru a echilibra trăsăturile feței – FOTO
  • Unde se vând lingourile de aur “ca pâinea caldă”
  • „Supa vulcanică”, umătoarea sursă de minerale esențiale?
  • Exit mobile version