Cauta

Reclamele – mai eficiente cind se adreseaza mai multor simturi

Marile companii din domeniul alimentar irosesc, anual, sume exorbitante destinate publicitatii, dar nu-si ating efectul scontat caci nu incita decit unul dintre simturile umane. Reputati profesori ai Universitatii din Michigan sustin ca “a scormoni” si alte simturi, poate creste perceptiile gustative ale consumatorilor, determinindu-i sa-si doreasca mai abitir produsul promovat. “Pentru ca gustul e generat de mai multi factori – miros, textura, vaz si auz, reclamele care incita toate aceste simturi vor avea un impact crescut asupra privitorului, comparativ cu cele in care se face apel doar la cel gustativ”, afirma prof. Ryan Elder, unul dintre initiatorii acestei teorii. Pe o piata in care competitia este extrem de acerba, punerea in aplicare a celor mentionate mai sus ar putea avea efecte favorabile pentru cei care promoveaza anumite produse.

Lavinia Iftime

Ultimele stiri

  • Gratisul, reducerile și prietenia dezinteresată costă cel mai mult
  • Fenomenul Ianis Scutaru, adolescentul care a intrat în Cartea Recordurilor, s-a înscris în campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României”
  • Acțiunile Transgaz ar putea valora 51,9 lei după multiplii pieței
  • Trump Tower Bucharest: România, bună doar când e de vândut?
  • Comunicat de presă SC R CONCEPT STAND S.R.L.
  • Caricatura Zilei
  • Horoscop 16 iulie 2025 – Este nevoie de o discuție diplomatică
  • Alege ce citești
  • PSD, de la partid-stat la partid-știrb
  • Stăm bine! Importurile de energie, cât producția de nuclear, eolian și solar la un loc
  • Exit mobile version