Cauta

Reclamele – mai eficiente cind se adreseaza mai multor simturi

Marile companii din domeniul alimentar irosesc, anual, sume exorbitante destinate publicitatii, dar nu-si ating efectul scontat caci nu incita decit unul dintre simturile umane. Reputati profesori ai Universitatii din Michigan sustin ca “a scormoni” si alte simturi, poate creste perceptiile gustative ale consumatorilor, determinindu-i sa-si doreasca mai abitir produsul promovat. “Pentru ca gustul e generat de mai multi factori – miros, textura, vaz si auz, reclamele care incita toate aceste simturi vor avea un impact crescut asupra privitorului, comparativ cu cele in care se face apel doar la cel gustativ”, afirma prof. Ryan Elder, unul dintre initiatorii acestei teorii. Pe o piata in care competitia este extrem de acerba, punerea in aplicare a celor mentionate mai sus ar putea avea efecte favorabile pentru cei care promoveaza anumite produse.

Lavinia Iftime

Ultimele stiri

  • Antena 3 CNN îl plimbă pe Nicușor Dan ca pe un bibelou politic: România moare de foame, iar „președintele” bolborosește prostii
  • Dronă neutralizată deasupra clădirilor guvernamentale din Polonia
  • Ambasadorul Marius-Gabriel Lazurcă, rechemat din Mexic: urmează drumul spre șefia SIE?
  • Cătălina Porumbel, jurnalista cu morală de platou și soție de sinecurist
  • Alege ce citești
  • Traian Băsescu, despre reacția autorităților în cazul dronelor rusești: ,, Ne punem singuri în situații ridicole”
  • ”Airbusul sateliților” vs Starlink
  • Furtuna Zack lovește Europa Centrală: efecte și asupra vremii din România
  • A dispărut PSD. Se caută partid, dar nu se oferă recompensă găsitorului
  • Ilie Bolojan rămâne ferm după consultările cu sindicatele: „Nu mai putem continua ca până acum”
  • Exit mobile version