AcasăOldReclamele - mai eficiente cind se adreseaza mai multor simturi

Reclamele – mai eficiente cind se adreseaza mai multor simturi

Marile companii din domeniul alimentar irosesc, anual, sume exorbitante destinate publicitatii, dar nu-si ating efectul scontat caci nu incita decit unul dintre simturile umane. Reputati profesori ai Universitatii din Michigan sustin ca “a scormoni” si alte simturi, poate creste perceptiile gustative ale consumatorilor, determinindu-i sa-si doreasca mai abitir produsul promovat. “Pentru ca gustul e generat de mai multi factori – miros, textura, vaz si auz, reclamele care incita toate aceste simturi vor avea un impact crescut asupra privitorului, comparativ cu cele in care se face apel doar la cel gustativ”, afirma prof. Ryan Elder, unul dintre initiatorii acestei teorii. Pe o piata in care competitia este extrem de acerba, punerea in aplicare a celor mentionate mai sus ar putea avea efecte favorabile pentru cei care promoveaza anumite produse.

Lavinia Iftime

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
36 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger