AcasăOldDupa Cavalli, potopul: «Daca mor miine, brandul Roberto Cavalli nu ar mai...

Dupa Cavalli, potopul: «Daca mor miine, brandul Roberto Cavalli nu ar mai exista»

Giorgio Armani. Karl Lagerfeld. Roberto Cavalli. Dincolo de talent, profesie si celebritate, am putea spune ca acesti creatori de capatii ai industriei fashion mai au ceva in comun: angajamentul fata de brandurile pe care le pastoresc. Poate cei mai activi septuagenari ai momentului, in vocabularul lor nu exista cuvintele “retragere”, “incetinire” sau, si mai dramatic, “pensie”. Ba mai mult decit atit, sint intr-o lupta continua de depasire a propriilor limite si a reticentei maselor. De pilda, Roberto Cavalli. Indelung blamat pentru frivolitatea tinutelor create sau pentru excesul de animal print, acesta este, fara indoiala, un succes mondial si ,se pare, un exemplu de urmat. Este suficient sa ne uitam la abundenta imprimeurilor de leopard din sezonul actual, dar si din cele precedente si vom fi nevoiti sa ne dam seama ca la vederea lor, in mintea fashionistelor, cunoscatorilor si nu numai, un singur nume poate aparea: “Cavalli”. “La inceput cind oamenii ma copiau eram fericit. Dar acum… pot sa inteleg cind Zara sau H&M ma copiaza, dar detest sa vad cind marii designeri fac asta. Ai un nume mare, nu ar trebui sa ma copiezi niciodata”, a declarat recent italianul. Cu toate acestea, insa, ca si Armani, Roberto Cavalli nu este moderat in exercitiile de aroganta. In ciuda epigonilor sau potentialilor sai urmasi, acesta ramine convins de un lucru: daca miine ar fi lovit de o masina, brandul Roberto Cavalli nu ar mai exista. Niciun alt designer nu ar putea urma dupa el. “Nimeni”, conchide acesta.

Fashion Hunter

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
57 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger