Cauta

LVMH renunta la Kenzo

*Din seria «crizei de lux»*

In ciuda tuturor speculatiilor legate de caderea dramatica a pietei de lux pe timp de criza, rezultatele financiare ne indica in continuare ca titanul numit LVMH ramine grupul de lux numarul 1 din lume, iar acest lucru gratie brandului caruia ii datoreaza, de altfel, si (re)numele, Louis Vuitton.
Sa nu uitam, totusi, ca piata asiatica ramine una emergenta, iar clientela din ce in ce mai numeroasa. Cu toate acestea, insa, in urma cu doua luni, grupul a inceput procedurile pentru vinzarea La Brosse et Dupont, companie specializata in accesorii de lux pentru par, fiind evaluata la suma de 50 de milioane de euro. Ba mai mult decit atit, la inceputul acestei saptamini media de afaceri internationala specula de asemenea vinzarea de catre LVMH a casei de moda Kenzo.
Oficialii grupului nu au facut, insa, niciun comentariu in legatura cu aceasta posibila vinzare, dar cu toate acestea cercurile de afaceri apropiate acestuia dau ca si certa aceasta perspectiva. LVMH doreste sa vinda exclusiv linia de fashion si accesorii a casei Kenzo, care este neperformanta de ani de zile, urmind sa pastreze divizia de parfumuri si cosmetice, care ramine extrem de profitabila.

Fashion Hunter

Ultimele stiri

  • Caricatura Zilei
  • Horoscop 9 iunie 2025 – Circumstanțele devin mai favorabile
  • Tequila lângă Gaza
  • 2025, începutul domniei lui Nicușor Întâmplătorul
  • Comisia Europeană cere mai multe biruri pentru consumatorii de energie
  • Dnipropetrovsk: un nou eșec simbolic pentru forțele ucrainene
  • Visul Mondialului se îndepărtează: România, tot mai aproape de barajul din Liga Națiunilor
  • UE a dat undă verde. Medicamentele experimentale vor fi testate și pe gravide și lăuze
  • Donnarumma, în război pe față cu șefii PSG-ului
  • Un Papă american va rezolva problemele financiare ale Vaticanului?
  • Exit mobile version