AcasăOldValentino creeaza tricouri

Valentino creeaza tricouri

Rochii, romantism, feminitate si nu in ultimul rind, rosul cel mai rosu – iata elementele care au facut din Valentino una dintre cele mai glorioase povesti din lumea fashion.

Odata cu retragerea sa, insa, acum doi ani, lucrurile pareau sa intre intr-o lunga si tumultuoasa perioada de schimbare. Diferitii creatori alesi la cirma brandului trebuiau nu numai sa duca mai departe povestea, dar sa il si multumeasca pe maestru. Actualii directori de creatie ai casei italiene, Maria Grazia Chiuri si Pier Paolo Piccioli, se pare ca inca nu au reusit acest lucru. Ba mai mult decit atit, cea mai recenta colectie haute couture pe care au semnat-o a fost catalogata drept o sfidare a brandului. Mai nou, acestia au creat o serie de tricouri, tot ce poate fi mai luxos in materie de casual, in ciuda lui Valentino insusi care nu s-a sfiit sa arate ca le detesta. CEO-ul Valentino, Stefano Sassi, numeste aceasta initiativa “o reinterpretare a brandului”. Tricourile poarta logo-ul brandului si pot ajunge pina la 3000 euro pentru variantele din matase. Pentru linia accesibila, tricourile pot fi gasite si la preturi variind intre 400 si 800 euro. Ai zice ca nu tocmai o suma neglijabila. Nici macar pentru un brand care a trait pina acum pe spezele unei notorietati a somptuozitatii. Cu toate acestea, insa, pentru miticul Valentino care nu serveste nicio masa daca nu este adusa de chelneri purtind manusi albe, acesta ar putea fi etichetat drept o cadere libera a unui brand in care a investit pedanterie si nu numai.

Fashion Hunter

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
58 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger