Cauta

Efectul „cougar” creste vinzarile la lenjerie intima sexy

Femei trecute de virsta a doua care se iubesc cu tinerei – acesta este efectul „cougar”.

Actritele si cintaretele peste 40 de ani, care au iubiti tineri, au crescut uimitor vinzarile la lenjerie sexy in rindul femeilor peste 40 de ani, arata un studiu. Doamnele care au cel putin 40 de ani au mai multa putere de cumparare decit „prospaturile” de 20 de ani, astfel ca au devenit tinta brandurilor ce produc lenjerie de lux. Femeile trecute de virsta a doua nu mai cred ca a avea un sot si copii inseamna neglijarea vietii sexuale. O treime dintre femeile de peste 40 de ani spun ca fac mai mult sex acum decit la 20 de ani, iar mai mult de jumatate au mai multe orgasme. Acelasi studiu spune ca dive precum Demi Moore, Mariah Carey si in special Kim Cattrall fac parte din categoria de vedete care au crescut numarul vinzarilor.
Ioana Costin

Ultimele stiri

  • Coaliția de guvernare, acord surpriză! PSD cedează Capitala și două prefecturi către USR
  • Guvernul României aprobă 500 de milioane € pentru Autostrada A1 și reorganizează Garda de Mediu
  • De ce avem pielea de găină? Răspunsuri evolutive și legătura cu emoțiile
  • Alege ce citești
  • Donald Trump, primit cu fast regal la Castelul Windsor în a doua vizită de stat în Marea Britanie/VIDEO
  • Pământurile rare chinezești surpă companiile europene
  • 30 de zile de arest pentru Toto Dumitrescu. INML confirmă consumul de cocaină
  • Bolojan – ziua și șantajul
  • Trump are dreptate să ceară sancțiuni mai dure împotriva Rusiei. Îl vor asculta țările NATO?
  • Socialismul este la fel de american ca plăcinta cu mere
  • Exit mobile version