Cauta

Efectul „cougar” creste vinzarile la lenjerie intima sexy

Femei trecute de virsta a doua care se iubesc cu tinerei – acesta este efectul „cougar”.

Actritele si cintaretele peste 40 de ani, care au iubiti tineri, au crescut uimitor vinzarile la lenjerie sexy in rindul femeilor peste 40 de ani, arata un studiu. Doamnele care au cel putin 40 de ani au mai multa putere de cumparare decit „prospaturile” de 20 de ani, astfel ca au devenit tinta brandurilor ce produc lenjerie de lux. Femeile trecute de virsta a doua nu mai cred ca a avea un sot si copii inseamna neglijarea vietii sexuale. O treime dintre femeile de peste 40 de ani spun ca fac mai mult sex acum decit la 20 de ani, iar mai mult de jumatate au mai multe orgasme. Acelasi studiu spune ca dive precum Demi Moore, Mariah Carey si in special Kim Cattrall fac parte din categoria de vedete care au crescut numarul vinzarilor.
Ioana Costin

Ultimele stiri

  • Poate Europa să compenseze lipsa de arme americane pentru Ucraina?
  • Justiția plânge, poporul român plătește / Bolojan promite austeritate pe pâine
  • Partidele de la guvernare, făcute praf de sindicate. Au distrus țara!
  • Scenariul 100% fotovoltaice împinge prețul energiei la 600 dolari/MWh
  • Din nou în arena politică. Elon Musk îi enervează pe investitorii Tesla
  • Lider Cartel Alfa, Bogdan Hossu: Lobby-iștii, angajați la Guvern și la Președinție, apără profiturile mediului de afaceri
  • Război civil la Milano: Chivu îl vrea pe Donnarumma!
  • SUA amână tarifele? Trump rămâne imprevizibil
  • PSG îl vrea pe Rodrygo! Francezii au intrat pe fir înainte de semifinala cu Real Madrid
  • Moneda BRICS – oportunitate ratată
  • Exit mobile version