AcasăOldEfectul "cougar" creste vinzarile la lenjerie intima sexy

Efectul „cougar” creste vinzarile la lenjerie intima sexy

Femei trecute de virsta a doua care se iubesc cu tinerei – acesta este efectul „cougar”.

Actritele si cintaretele peste 40 de ani, care au iubiti tineri, au crescut uimitor vinzarile la lenjerie sexy in rindul femeilor peste 40 de ani, arata un studiu. Doamnele care au cel putin 40 de ani au mai multa putere de cumparare decit „prospaturile” de 20 de ani, astfel ca au devenit tinta brandurilor ce produc lenjerie de lux. Femeile trecute de virsta a doua nu mai cred ca a avea un sot si copii inseamna neglijarea vietii sexuale. O treime dintre femeile de peste 40 de ani spun ca fac mai mult sex acum decit la 20 de ani, iar mai mult de jumatate au mai multe orgasme. Acelasi studiu spune ca dive precum Demi Moore, Mariah Carey si in special Kim Cattrall fac parte din categoria de vedete care au crescut numarul vinzarilor.
Ioana Costin

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
115 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger