Cauta

Parteneriat de 100 de milioane de dolari

*Oprah Winfrey face reclama pentru Procter & Gamble*

Desi Oprah Winfrey Network nu va realiza nicio emisiune pina in ianuarie 2011, compania binecunoscutei realizatoare de televiziune a semnat un contract de publicitate in valoare de 100 de milioane de dolari cu multinationala Procter & Gamble. Contractul, care include acordarea de timp de emisie si chiar interventii in cadrul emisiunii, este fara precedent in lumea advertisingului si audio-vizualului. Oprah Winfrey Network este un parteneriat 50%-50% intre Harop Inc (propria companie a lui Oprah Winfrey) si Discovery Communications. Multinationala P&G este binecunoscuta datorita brandurilor pe care le detine: Wella, Ariel, Gillette, Tide, Pantene, Pampers, Duracell, Tampax, Lenor si multe altele.
Alin Brincoveanu

Ultimele stiri

  • Schema germană: schimb de mașini pentru a evita tarifele americane
  • De ce continuă să moară elitele lui Putin?
  • Reforma serviciilor de informații din SUA sau lupta lui Donald Trump cu ”deep state” (II)
  • Imagini incredibile! O furtună puternică a făcut prăpăd în Sinaia. Vijelia a luat pe sus acoperișuri și a doborât mai mulți copaci – FOTO/VIDEO
  • COTAR acuză: ASF închide ochii în fața unui nou faliment pe piața polițelor RCA, iar ANAF controlează doar firmele care au capital românesc
  • „Pe drumul gustului”, o declarație de război împotriva prostituării televiziunii culinare
  • În 2025, unii mai poartă mască, iar alții încă trimit pornache pe whatsapp
  • La 15 ani, un elev clujean uimește lumea științifică cu o stație care „analizează atmosfera”. Performanțele l-au recomandat pentru campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României”
  • PE relaxează regulile privind stocurile de gaze. Ion Sterian: „Este un lucru bun pentru România”
  • Detoxifierea hormonală: Ce înseamnă și de ce este tot mai populară în rândul femeilor?
  • Exit mobile version