AcasăOldCoperta Vogue, intre VIPuri si reclama mass-market

Coperta Vogue, intre VIPuri si reclama mass-market

Dintre toate versiunile locale ale revistei Vogue, cea franceza ramine incontestabil nu numai cea mai glamuroasa, dar si cea mai etern surprinzatoare. Ca foarte mult dintre acestea se datoreaza redactorului-sef Carine Roitfeld, este o realitate ce nu mai impune nicio demonstratie.Astfel se face ca numarul din mai al Vogue-ului francez este o adevarata radiografie a punctului de intilnire dintre moda si celebritate. Cu Penelope Cruz pe post de guest-editor, revista are trei coperte diferite: in prima dintre acestea, Penelope apare alaturi de Meryl Streep, Julianne Moore, Kate Winslet, Naomi Watts si Gwyneth Paltrow; a doua ne-o arata pe aceeasi Penelope alaturi de solistul trupei U2, Bono, in vreme ce in cea de-a treia aceasta, in ipostaza topless, o imbratiseaza pe nimeni alta decit “centenara” deja, Meryl Streep. Sigur ca daca intr-o prima faza, pictorialul “ne ia ochii”, nu putem sa nu ne intrebam asupra motivatiilor ce au determinat o revista orientata dominant catre exclusivista categorie a modelelor sa abuzeze de aceste personaje hollywoodiene. Ba mai mult, de ce apar ele pe coperta uneia dintre cele mai luxoase reviste de moda purtind tricouri Gap, mai exact linia Red by Gap? Atit de explicit incit Penelope Cruz apare cu acest cuvint scris pe umar intr-una dintre cele trei coperte. Asa se face ca daca multi au catalogat abordarea revistei drept “foarte Hollywood si extrem de surprinzatoare”, altii au ramas la varianta contrariata “nu este altceva decit o uriasa platforma publicitara pentru Gap Product Red”. Pina la a afla adevarul, deocamdata nu putem decit sa ne bucuram de imagini.

Fashion Hunter

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
65 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger