Cauta

Clienti inselati cu „dimensiunea vanitatii”

Pentru urmasele Evei care se bucura ca au reusit sa incapa intr-o imbracaminte cu o masura sau doua mai mici, studiul urmator le va dezamagi fara indoiala. Conform unei cercetari realizata in Marea Britanie, cumparatorii sint inselati de magazine cu ajutorul unui tertip denumit „dimensiunea vanitatii”, prin care acestea isi flateaza clientii prin confectionarea unor haine mai mari, dar pe ale caror etichete sint inscrise masuri mai mici. In Marea Britanie, nenumarate magazine cu renume – precum Marks & Spencer si Gap – au apelat la aceasta metoda. De asemenea, acelasi studiu arata ca masurile variaza cu mult de la un magazin la altul, in functie de tipul de client care-si face cumparaturile in locul respectiv. „Nu am modificat masurile din 2003, insa le-am optimizat pe cele de pe site-ul nostru, astfel incit sa se potriveasca unui corp obisnuit”, a declarat un reprezentant al Marks & Spencer.
Ana-Maria Calciu

Ultimele stiri

  • LIGA 1, program, rezultate LIVE și clasament ACTUALIZAT
  • Ce program au supermarketurile Kaufland, Lidl şi Carrefour, de Paşte 2024. Surpriză! Unele magazine sunt deschise şi duminică, 5 mai
  • Patriarhul Daniel, cu gândul la Diaspora în Pastorala de Paşte 2024: „Să arătăm semne de iubire frăţească şi tuturor românilor aflaţi printre străini”
  • Cât au ajuns să coste ouăle în pieţe, înainte de Paştele 2024. În supermarket, se găsesc şi la preţ dublu
  • Mesaje de Paște 2024. Felicitări, urări şi gânduri bune pentru cei apropiaţi cu ocazia Sărbătorilor Pascale
  • Guvernul vrea să mărească pensiile de la 1 septembrie, dar cine le mai apucă? Speranţa de viaţă, în România, s-a PRĂBUŞIT!
  • Dramă în judeţul Neamţ: un bărbat s-a aruncat în faţa trenului. A murit pe loc!
  • Jandarmii i-au căutat, pentru droguri, „la piele” pe petrecăreții din Mamaia. Unde au putut să le ascundă tinerii
  • Horoscop – sâmbătă, 4 aprilie 2024. Berbecii au idei ciudate, iar Racii au parte de întâmplări deosebite
  • Părinţii, revoltaţi în mediul online după ce un restaurant din Bucureşti a impus reguli stricte pentru copiii clienţilor
  • Exit mobile version