Cauta

Clienti inselati cu „dimensiunea vanitatii”

Pentru urmasele Evei care se bucura ca au reusit sa incapa intr-o imbracaminte cu o masura sau doua mai mici, studiul urmator le va dezamagi fara indoiala. Conform unei cercetari realizata in Marea Britanie, cumparatorii sint inselati de magazine cu ajutorul unui tertip denumit „dimensiunea vanitatii”, prin care acestea isi flateaza clientii prin confectionarea unor haine mai mari, dar pe ale caror etichete sint inscrise masuri mai mici. In Marea Britanie, nenumarate magazine cu renume – precum Marks & Spencer si Gap – au apelat la aceasta metoda. De asemenea, acelasi studiu arata ca masurile variaza cu mult de la un magazin la altul, in functie de tipul de client care-si face cumparaturile in locul respectiv. „Nu am modificat masurile din 2003, insa le-am optimizat pe cele de pe site-ul nostru, astfel incit sa se potriveasca unui corp obisnuit”, a declarat un reprezentant al Marks & Spencer.
Ana-Maria Calciu

Ultimele stiri

  • VIDEO. Un avion militar s-a prăbușit în timpul unei demonstrații aeriene, în Dubai. Momentul accidentului, filmat
  • Anunț Tribunalul București
  • Meteorologii anunță ploi, lapoviță și ninsori. De când se răcește semnificativ vremea/Cum arată prognoza pentru București
  • Când fiecare secundă contează: o echipă de tineri dezvoltă brățara care apelează singură numărul de urgență 112
  • A fost cutremur în România. Ce magnitudine a avut seismul de vineri, 21 noiembrie
  • UPDATE. Horațiu Potra, adus vineri la Curtea de Apel București/S-a aflat decizia instanței – VIDEO
  • Șeful Statului Major al Armatei Franceze rupe în bucățele planul de pace al lui Trump din Ucraina și cheamă țara la război împotriva Rusiei: „Pregătiți-vă să vă pierdeți copiii!”
  • Noi dezvăluiri. Ce s-a aflat despre planul american menit să pună capăt războiului din Ucraina. Cele 28 de puncte ale planului
  • Intrarea în Biserică a Maicii Domnului. Tradiții și obiceiuri în această zi de mare sărbătoare
  • Caricatura Zilei
  • Exit mobile version