AcasăOldClienti inselati cu "dimensiunea vanitatii"

Clienti inselati cu „dimensiunea vanitatii”

Pentru urmasele Evei care se bucura ca au reusit sa incapa intr-o imbracaminte cu o masura sau doua mai mici, studiul urmator le va dezamagi fara indoiala. Conform unei cercetari realizata in Marea Britanie, cumparatorii sint inselati de magazine cu ajutorul unui tertip denumit „dimensiunea vanitatii”, prin care acestea isi flateaza clientii prin confectionarea unor haine mai mari, dar pe ale caror etichete sint inscrise masuri mai mici. In Marea Britanie, nenumarate magazine cu renume – precum Marks & Spencer si Gap – au apelat la aceasta metoda. De asemenea, acelasi studiu arata ca masurile variaza cu mult de la un magazin la altul, in functie de tipul de client care-si face cumparaturile in locul respectiv. „Nu am modificat masurile din 2003, insa le-am optimizat pe cele de pe site-ul nostru, astfel incit sa se potriveasca unui corp obisnuit”, a declarat un reprezentant al Marks & Spencer.
Ana-Maria Calciu

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
41 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger